Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@10:46:38 GMT

۳۵۰۰ متر از بستر رودخانه در شهرستان چالوس آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۶۶۴۳

۳۵۰۰ متر از بستر رودخانه در شهرستان چالوس آزاد شد

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از ساری، و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تصرف مقادیر قابل توجهی از اراضی بستر رودخانه سردآبرود در منطقه ذوات شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چالوس افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و با همکاری اداره منابع طبیعی، محیط زیست و ادارات آب و برق بنا‌های ایجاد شده در این منطقه شامل ۴۲ آلاچیق و دکه‌های ایجاد شده تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خسروی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۶ نفراز افرادی که موجب اخلال در نظم و مانع از اجرای حکم شدند نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

خسروی یادآورشد: در این عملیات ۳ هزار و ۵۰۰ متر از بستر رودخانه سردآبرود در منطقه ذوات شهرستان چالوس آزادسازی شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر رودخانه چالوس بستر رودخانه سردآبرود آزادسازی مذاکرات وین پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 6095235

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین