Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-جهانیان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر ۱۳ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

تعریض و بهسازی محور شهید صالحی بابل، تعریض و بهسازی قائمشهر-جویبار، احداث میدان سورک، تکمیل تعریض پل دارابکلا فاز ۱، بهسازی و آسفالت زاهدکلا-اوکسر، بهسازی و آسفالت راه روستایی لمارون، بهسازی و آسفالت برج خیل - دینه سر، زیرسازی و آسفالت سید زین العابدین – بیکارآیش، روکش آسفالت محور تیرکلا، آسفالت راه روستایی پارچ-متکازین –ولو، بهسازی وآسفالت راه روستایی آغوزدره-بارکلا، احداث سیستم روشنایی ساری-تاکام-کیاسر (هولار)، احداث سیستم روشنایی کمربندی شمالی ساری از جمله این پروژه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از استعداد‌های نهفته بخش حمل و نقل مجال بروز پیدا نموده و فعالیت‌های بیشماری در بخش حمل و نقل جاده‌ای در استان و امکانات گسترده‌ای را برای توسعه سایر بخش‌ها در استان بوجود آورده است.

به گفته جهانیان راه ساخته شده و تحت بهره برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی، حجم آمد و شد، بار محوری وارده و مشخصات فنی و اجرائی اولیه، به تدریج فرسوده و خرابی‌هایی در آن پدید می‌آید بنابراین ضرورت دارد با آغاز بهره برداری از هر راهی عملیات نگهداری نیز بصورت مستمر در تمام مدت بهره برداری به انجام رسد تا ضمن افزایش عمر راه از متلاشی شدن آن جلوگیری شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر راهداری مازندران راه و شهرسازی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد