Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:38:39 GMT

قزوین سه‌شنبه برفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۸۱۹۷

قزوین سه‌شنبه برفی می‌شود

گروه استان‌ها- مدیرکل هواشناسی استان قزوین از صدور هشدار سطح زرد خبر داد و گفت: فردا با گذر امواج حاصل از سامانه بارشی شاهد بارش برف و باران در بیشتر نقاط استان قزوین خواهیم بود که این بارندگی در مناطق کوهستانی و سردسیر فقط به شکل برف ظاهر خواهد شد. - اخبار استانها -

یوسف شیخ‌الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین از صدور هشدار سطح زرد خبر داد و گفت: فردا با گذر امواج حاصل از سامانه بارشی شاهد بارش برف و باران در بیشتر نقاط استان قزوین خواهیم بود که این بارندگی در مناطق کوهستانی و سردسیر فقط به شکل برف ظاهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بارش‌ها صبح فردا 12 بهمن آغاز و اواخر وقت سه‌شنبه به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه نیمه جنوبی و شرقی استان قزوین شاهد بیشترین بارندگی‌ها خواهد بود، اضافه کرد: کاهش دید افقی، لغزندگی جاده‌ها و اختلال در تردد از نتایج گذر سامانه بارشی جدید خواهد بود که به هم‌استانی‌ها، گردشگران و مسافران توصیه می‌کنیم در ترددهای برون‌شهری و درون‌شهری احتیاط لازم را به عمل آورند.

شیخ‌الملوکی ادامه داد: در ضمن با توجه به بارش برف افراد باید از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضروری بودن سفر خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ مجهز کنند و همزمان رعایت نکات ایمنی تردد را در دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: کوهنوردان و گردشگران از هر گونه صعود به ارتفاعات باید اجتناب کنند؛ چرا که این صعودها خطر جانی و گرفتار شدن در برف را برای کوهنوردان به همراه دارد.

راهداری منتظر انسداد محورهای روستایی باشد

عضو شورای مدیریت بحران استان بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم در بخش‌های راهداری و خدمات شهری تأکید کرد و گفت: عوامل راهداری جاده‌ای باید منتظر انسداد و برف‌گرفتگی جاده‌های روستایی به ویژه در گردنه‌ها باشند و به همین خاطر باید تجهیزات مختلف خود برای مقابله با اختلال در تردد و لغزندگی به سطح محورهای مواصلاتی استان بفرستند.

شیخ‌الملوکی افزود: همچنین بخش خدمات شهری شهرداری‌ها هم باید مراقب لغزندگی جاده‌ها به ویژه در شهرهای شرقی و جنوبی استان قزوین باشد و جلوی وقوع حوادث و سوانح رانندگی را در شهرها بگیرد. در ضمن حوزه کشاورزی هم باید خطر سرمازدگی محصولات گلخانه‌ای در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم در این بخش هم اندیشیده شود.

برف و کولاک قزوین را فرامی‌گیردبرف و کولاک به قزوین برمی‌گرددبارش برف و کولاک 70 میلیارد تومان به شبکه برق استان کرمانشاه خسارت وارد کرد

وی ادامه داد: در ضمن بر اساس آخرین وضعیت نقشه‌های پیش‌یابی تا آخر وقت امروز وضعیت جوی پایدار است و با توجه به سکون جو احتمال انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی و پرتردد وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین آب و هوا بارندگی استانداری قزوین آب و هوا بارندگی استان قزوین بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت سرکوب دانشجویان معترض به نسل کشی در غزه + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هم امروز در اجتماعی، حمایت خود را از عدالتخواهی دانشجویان آمریکایی و همراهی آنان با مردم مظلوم غزه، اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از معلمی روی صندلی چرخدار تا معلمی در برفی که هم‌قد دانش‌آموزان است
  • ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • محکومیت سرکوب دانشجویان معترض به نسل کشی در غزه+ فیلم
  • محکومیت سرکوب دانشجویان معترض به نسل کشی در غزه + فیلم