Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@10:13:43 GMT

چالش بنتو؛ صعود با کره در شب سال نو!

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۸۶۳۳

پائولو بنتو، سرمربی کره جنوبی، به دنبال قطعی کردن صعود این تیم به جام جهانی 2022 قطر در شب سال نوی کره‌ای است. 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی حالا تنها یک قدم با دهمین حضور متوالی در رقابت‌های جام جهانی فاصله دارد. 


این تیم باید دیدار بعدی‌اش را در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر برابر سوریه و در ورزشگاه رشید کشور امارات برگزار کند که در تاریخ اول فوریه و ساعت 11 شب به وقت محلی کره انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


کره با 17 امتیاز از پنج پیروزی و دو تساوی پس از ایران 19 امتیازی در رده دوم گروهش قرار دارد و می‌تواند با پیروزی برابر سوریه صعودش را به جام جهانی قطعی کند. 


اگر امارات رده سومی در دیدار همزمان برابر ایران به پیروزی برسد، باز هم فاصله هشت امتیازی آنها حفظ شده و حضورشان در رده دوم قطعی خواهد شد. 

 


اگر کره جنوبی موفق شود فردا شب جشن صعود به جام جهانی 2022 قطر را برگزار کند، برای دهمین بار متوالی پس از جام جهانی 1986 مکزیک است که این تیم می‌تواند در این مسابقات حضور پیدا کند. 


سوریه  هنوز نتوانسته در هیچ دیداری به پیروزی برسد و با  دو امتیاز از دو تساوی و پنج شکست در قعر جدول گروهش ایستاده‌ است. بنتو موفق شد در دور رفت با نتیجه 1-2 در ورزشگاه خانگی کره جنوبی برابر این تیم به پیروزی برسد. 


کره تا حال در 9 دیداری که برابر سوریه برگزار کرده پنج پیروزی، سه تساوی و یک شکست را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده و در رده‌بندی فیفا نیز در جایگاه سی و سوم قرار دارد که نسبت به جایگاه هشتاد و ششم سوریه به شکل قابل توجهی بالاتر است. 


با این حال به هیچ عنوان نباید این تیم را دستکم گرفت، چرا که کره تا به حال تنها یک بار در سال 1978 موفق شده با دو گل برابر سوریه به پیروزی برسد و در سایر دیدارها همیشه با یک اختلاف مقابل این تیم برنده شده است. 


عمر السوما، کاپیتان سوریه از الاهلی، به همراه عمر خربین از الوحده که در دیدار رفت هم برابر کره گلزنی کرد، بازیکنان خطرناکی هستند که باعث نگرانی این تیم شده‌اند. 

 


این در حالی است که کره جنوبی در 12 بازی اخیرش 10 پیروزی و دو تساوی کسب کرده و شکست ناپذیر بوده است. آخرین باخت آنها در ماه مارس سال گذشته میلادی برابر ژاپن و با نتیجه 0-3 رقم خورده است. 


هیونگ مین سون از تاتنهام و هی چان هوانگ از ولورهمپتون که بازیکنان کلیدی تیم ملی کره به حساب می‌آیند به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان در این مسابقات نیستند اما دیگر بازیکنان این تیم به خوبی جای خالی آنها را پر کرده‌اند. 


حضور کیم مین جائه از فنرباغچه، هوانگ اوی جو از بوردو و لی جائه سئونگ از ماینتس باعث شده که شرایط این تیم خوب باشد. 


با این حال بنتو امیدوار است که شیوع ویروس کرونا در اردوی تیم ملی این کشور شرایط را برای آنها دشوار نکند. پیش از این هونگ چول به دلیل مثبت شدن تست کرونایش وارد قرنطینه شده بود اما هنوز مورد دیگری از اردوی کره جنوبی گزارش نشده است.

کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی پیروزی برسد برابر سوریه کره جنوبی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر، در دومین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تپانچه ۱۰ متر بانوان هانیه رستمیان با ۵۷۲ امتیاز در رده هجدهم ایستاد و گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز ۵۶۰ را ثبت کرد.
در تپانچه ۱۰ متر مردان نیز سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۷۵ از صعود به فینال باز ماند.

برنامه روز سوم این مسابقات به شرح زیر است:

شنبه، ۱۵ اردیبهشت:

مقدماتی تفنگ میکس ۱۴:۴۵

فینال تفنگ میکس ۱۷:۳۰

فاطمه امینی و پوریا نوروزیان تیم‌ اول و شرمینه چهل امیرانی و امیر محمد نکونام تیم دوم ایران را در تفنگ میکس تشکیل می دهند.

کد خبر 6095885

دیگر خبرها

  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • بخش خصوصی می تواند از فروپاشی اقتصادی افغانستان جلوگیری کند
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!