Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرهاد چراغی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  این سامانه در راستای افزایش خدمت رسانی به مردم و توسعه و هوشمندسازی فوریت های پلیسی  راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: با استناد به گزارش انجمن حمایت از افراد با افت شنوایی، حدود ۲ درصد از جامعه افراد ناشنوا یا با افت شنوایی مواجه هستند  که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با فوریت های پلیسی نبوده و علیرغم اقدام های بسیار خوب پلیس در حوزه خدمات رسانی به شهروندان، تاکنون نتوانسته اند ارتباط مناسبی برای رسیدگی به نیازهای انتظامی  برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چراغی خاطر نشان کرد: برخی از مردم نیز به دلیل شرایط خاص قادر به برقراری تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ نیستند که با فعالیت این سامانه  پیام کوتاه مرکز فوریت های پلیسی این امکان فراهم شده که این افراد با پلیس در ارتباط باشند.

وی در خصوص  قابلیت های سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ گفت: تعریف شماره مختص هر استان برای دریافت و ارسال پیام کوتاه شامل پیش شماره ۱۱۰ و کد استان است که به عنوان مثال استان البرز ۱۱۰۲۶ ، دریافت پیامک در حوزه های عملیاتی  از دیگر قابلیت های این سامانه می باشد.
وی ادامه داد: اجرای این مهم در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند و پاسخگو با تاکید و اهتمام، سرعت و دقت می باشد و ترویج عدالت اجتماعی و تساوی حقوق شهروندان، دستیابی به سایر مسیرهای ارتباطی شهروندان با پلیس ، بهره گیری از توان بالقوه مردمی در تامین امنیت جامعه و امثال آن از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه پیامکی است.

وی افزود: روزانه به طور متوسط بیش از ۲هزارو ۸۰۰  تماس با مراکز ۱۱۰ در سراسر استان برقرار شده که  بیش از نیمی از آن منجر به عملیات های پلیس می شود.

برچسب‌ها البرز پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران البرز پلیس پیشگیری ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فوریت های پلیس پیام کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی با النصر در دیدار برابر الخلیج، پیامی برای هواداران تیمش داشت.

به گزارش ایسنا، النصر در ادامه هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد. تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

رونالدو بعد از بازی پیامی کوتاه را منتشر کرد و نوشت: از پیروزی خوشحالم. باید این راه را ادامه دهیم.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد. رونالدو در فصل جاری هم عملکرد بسیار خوبی در النصر داشته است و با زدن ۲۹ گل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. نفر دوم در جدول بهترین گلزنان عبدالرزاق حمدالله است که ۲۲ گل به ثمر رسانده و به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو به‌راحتی عنوان آقای گلی را به دست آورد.

النصر با بردن الخلیج جایگاه دومش را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ حرفه‌ای عربستان تنها پنج هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می‌رسد الهلال قهرمانی خود را در یکی - دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم