Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@13:16:14 GMT

ساماندهی و رفع سد معبر بلوار تقی‌پناه در مشکین‌دشت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۹۷۰۷

ساماندهی و رفع سد معبر بلوار تقی‌پناه در مشکین‌دشت

شهردار مشکین‌دشت گفت: با حکم دادستان و دستور قضائی، رفع سد معبر و ساماندهی بلوار شهید تقی‌پناه انجام و معبر از مبل‌ها و خودروهای موجود پاکسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین بغدادی امروز -دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه- در جمع خبرنگاران درخصوص رفع سد معبر و ساماندهی بلوار شهید تقی‌پناه، اظهار کرد: برای ساماندهی بلوار شهید تقی‌پناه از دادستان شهرستان دستور قضائی لازم اخذ شده است و تا چند روز آینده، ساماندهی این بلوار و رفع سد معبر خودروها و مبل‌های موجود در مسیر این معبر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مطالبه شهروندان برای جلوگیری از ورود فاضلاب به جداول و جوی‌های معابر شهری، تصریح کرد: مشکل عمومی این شهر و شهرهای اطراف، این است که خانه‌های ریزدانه و کم‌متراژ، فاضلاب‌ها را به معابر عمومی هدایت می‌کنند و ساکنان همین معابر از وجود این معضل گله‌مند هستند.

شهردار مشکین دشت با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی درخصوص رعایت حقوق شهروندی، افزود: به منظور جلوگیری از ورود فاضلاب به معابر شهری با هماهنگی بهداشت، محیط‌زیست و حوزه خدمات شهر شهرداری، موارد فوق بازدید و بررسی می‌شود تا از ورود فاضلاب به معابر جلوگیری شود.‌

وی با اشاره به ترافیک در سطح شهر به ویژه خیابان هدایتکار، گفت: با توجه به جمعیت صد هزار نفری مشکین‌دشت، سطح حضور راهور در شهر بسیار کم است و برای کنترل بیشتر ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان از فرماندهی راهور شهرستان درخواست داریم که تعداد گشت‌های راهور مشکین‌دشت افزایش یابد.

کد خبر 552474

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مشکین دشت شهرداری مشکین دشت شهردار مشکین دشت شهر برنامه ریزی شهری سد معبر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رفع سد معبر مشکین دشت تقی پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید