Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی دومین جایزه ملی داستان حماسی از تمدید فراخوان این جشنواره تا ۱۵ اسفندماه خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سعید تشکری دبیر علمی دومین جایزه ملی داستان حماسی گفت: این جشنواره از مهرماه امسال در آرامگاه فردوسی و با اقتباس از شاهنامه فردوسی و حماسه‌های بومی آغاز شد. وی افزود: به علت استقبال پرشور هنرمندان داستان نویس فراخوان جشنواره تا ۱۵ اسفندماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ضمنا با توجه به کیفیت آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره، تصمیم به افزایش جوایز نیز گرفته شده است. بر این اساس، ۳ اثر برگزیده انتخاب خواهند شد که به ترتیب ۵۰ میلیون تومان، ۳۰ میلیون تومان و ۲۰ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد. تشکری خاطرنشان کرد: زبان و لحن حماسی در کتاب و آثار دیگر می‌تواند مهمترین پیوند ارگانیک را داشته باشد و می‌تواند خواننده را جذب وحرفه‌ای‌تر کند و اتباط او را با موضوع کتاب بیشتر کند. جایزه داستان حماسی، در نویسنده ایجاد شوق می کند تا بتوانیم به رمان ایرانی با رویکرد حماسی برسیم و حضور نویسندگان و پیشکسوتان نیز به جایزه و جشنواره رونق خوبی می دهد. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سعید تشکری جایزه حماسی آرامگاه فردوسی داستان حماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود

زهرا حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: این رویداد با رویکرد هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در هفته جمعیت و اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رویداد ویژه عموم است اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تأثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (در راستای جوانی جمعیت) را تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت به شماره ۰۹۰۱۲۹۷۳۵۲۰ در پیام‌رسان ایتا به دفتر امور بانوان و خانواده ارسال کنند.

کد خبر 6098121

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»