Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا براتی‌ درمیان روز دوشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های دهه فجر که در استانداری برگزار شد افزود: انتظار ما از رسانه‌ها در حال حاضر با توجه شرایط اقتصادی کشور، امیدآفرینی و ارتقای اعتماد مردم به نظام است.

وی گفت: امیدآفرینی در جامعه و ایجاد روحیه کار و تلاش یکی از مهمترین وظایف مدیران است که در این راستا باید از ظرفیت رسانه‌های مختلف استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور رسانه‌ای استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: رسانه‌ها در عین حال که به انعکاس مشکلات مردم و مطالبه‌گری می‌پردازند باید اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکلات و بهبود شرایط را هم اطلاع‌رسانی کنند تا امید و اعتماد مردم حفظ شود.

وی افزود: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای ارائه دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام و دولت است و یکی از موضوعاتی که در این دهه باید مدنظر قرار گیرد تبیین داشته‌های انقلاب و دستاوردها برای افکار عمومی است.

براتی گفت: لازم است در این دهه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ها و اقدامات دولت را برای آگاهی مردم اطلاع‌رسانی کنند و از طریق همکاری دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها به بازخوانی کارآمدی نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف پرداخته شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر باید زمانی برای تبلور خدمات‌ نظام به مردم باشد اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان معرفی پروژه‌های مهم و اثرگذار خود را در دستور کار اطلاع‌رسانی قرار دهند.

مشاور رسانه‌ای استاندار خراسان جنوبی افزود: رسانه‌های ضدانقلاب و معاند خارج‌نشین به دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های کشور و تاریک نشان دادن همه زوایای جامعه ایرانی هستند لذا رسانه‌های داخل باید رویکرد ویژه را در مقابل راهبرد کینه‌توزانه رسانه‌های ضدانقلاب در قالب و نگاه جدید و امیدبخش به نحوه اطلاع‌رسانی و تولید خبر به عنوان یکی از محورهای اصلی فعالیت قرار دهند.

وی گفت: استراتژی جریان ضد انقلاب و رسانه‌های معاند، پمپاژ یاس و ناامیدی بوده و دشمن با استفاده از ابزار رسانه به دنبال تزریق ناامیدی به کشور است.

براتی افزود: رسانه‌ها در جهت بصیرت‌افزایی باید اقدام به تولید محتوا درخصوص موضوعاتی مبتنی بر آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی کنند تا شاهد افزایش بصیرت مردم در کنش‌های سیاسی، نوع تصمیم‌گیری و انتخاب آنها در بزنگاه‌های تاریخی و لحظه‌های مهم باشیم.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران رسانه خراسان جنوبی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران رسانه خراسان جنوبی انقلاب اسلامی ایران رسانه خراسان جنوبی دهه فجر انقلاب اسلامی اطلاع رسانی رسانه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود