Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک به ملت و ارتش و کمیته های مردمی یمن به سبب عملیات موفق در عمق امارات، اعلام کرد: عملیاتی که اهدافش را در عمق امارات در ابوظبی و دبی محقق کرد، در واکنش به جنایات و محاصره ملت یمن است.

وی از ارتش و کمیته های مردمی یمن و یگان موشکی و پهپادی خواست که بر عملیات بازدارنده علیه متجاوزان بیافزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المشاط تاکید کرد: ما قبلاً درباره ادامه جنگ و محاصره و اشغال کشورمان هشدار دادیم و اینکه خطری بر اقتصاد و سرمایه گذاری در امارات خواهد بود. سه عملیات در هفته نشان از توان و اصرار ما بر اجرای آنچه در قبال آن هشدار دادیم، دارد تا امارات از حملات و محاصره و اشغالگری خود دست بردارد.

رئیس شورای عالی یمن تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل نمی توانند که حمایتی از متجاوزان به عمل آورند. تسلیحات آن ناتوانی و شکستش ثابت شده است.

کد خبر 5413648

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی المشاط یمن امارات متحده عربی ایالات متحده امریکا روسیه عراق اوکراین رژیم صهیونیستی سوریه جنگ 2015 یمن ناتو ایران امارات متحده عربی مسکو انگلیس اسحاق هرتزوگ ایالات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین

بررسی رسمی نشان داد فعالیت کارخانه‌های چین در ماه آوریل با سرعت کم‌تری گسترش یافته است که نشان از دست دادن شتاب برای بخش گسترده در آغاز ۳ ماهه دوم است.

به گزارش ایسنا، دفتر ملی آمار چین شاخص مدیران خرید تولیدی را از ۵۰.۸ در ماه مارس به ۵۰.۴ در آوریل کاهش داد. این داده‌ها بر چالش‌های پیش روی سیاست‌گذاران تاکید می‌کند. داده‌های شاخص مدیران خرید نشان داد که سفارش‌های صادراتی جدید با سرعت بسیار کمتری رشد کردند، در حالی که اشتغال همچنان رو به کاهش بود.

سرمایه‌گذاران انتظار دارند مقامات چینی محرک‌های بیشتری را برای حمایت از اقتصاد ارائه کنند. با توجه به اینکه فدرال‌رزرو ایالات‌متحده و سایر اقتصادهای توسعه یافته عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارند، چین ممکن است با دوره طولانی‌تری از تقاضای خارجی ضعیف مواجه شود.

مقامات در سال جاری بر نیاز به توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری در بخش‌های پیشرفته تاکید کردند. با این حال، تحلیلگران اظهار کردند که مشکل اصلی این کشور حول رکود طولانی مدت املاک و بدهی‌های دولت محلی است که اعتماد خانوارها و سرمایه‌گذاران را نسبت به چشم‌انداز اقتصادی کاهش داده است.

در حالی که رشد اقتصادی قوی‌تر از حد انتظار در سه ماهه اول انگیزه خوشایندی برای بقیه سال ایجاد کرد، ضعف در زمینه‌های کلیدی مانند خرده فروشی در ماه مارس، سود صنعتی و سرمایه‌گذاری دارایی بر چالش چین در ایجاد احیای گسترده تقاضا تاکید می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، چین هدف رشد تولید ناخالص داخلی حدود پنج درصد را برای سال ۲۰۲۴ تعیین کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره ۳ میدان مین است