Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@07:06:23 GMT

واریز یارانه جدید با مبلغی ویژه به این حساب ها

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۲۲۴۵

واریز یارانه جدید با مبلغی ویژه به این حساب ها

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام‌کرد: مبلغ ۲هزار و ۵۳۵ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال به ادارهای کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در سراسر کشور برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی از محل منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها واریز شد.

 در راستای اجرای بند (۳۵) جدول مصارف تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشور در سال جاری، ۲هزار و ۵۳۵ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال بابت اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی به اداره‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در سراسر کشور واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هدفمندسازی یارانه ها از محل بند یاد شده ۲۴۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جیرفت، ۱۹۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، ۱۰۶ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسفراین، ۹۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، ۶۹۰ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال به به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان خراسان شمالی،۲۵۰میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی تهران، ۲۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی رفسنجان، ۹۷ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان، ۲۸۲ میلیارد و ۷۸ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان و ۹۳ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم در این مرحله پرداخت کرده است.

همچنین از همین محل نیز به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ۵۶ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال، ۱۹۳ میلیارد و ۹۱۹ میلیون ریال به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، ۱۷۵ میلیارد و ۶۰۲ میلیون ریال به اداراه کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی و ۴۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی پرداخت شد.

شایان ذکر است، بند (۳۵) مصارف جدول تبصره (۱۴) قانون بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۰  مربوط به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه یارانه جدید میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کل راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی اکبر محمدی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چهار هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام تحصیلی اعطاء کرد.

بیشتر بخوانید: وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228568 برچسب‌ها وام دانشجویی

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان