Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید محمد موحد افزود: در مجموع ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور برای پروژه‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه جذب شد.

وی ابراز داشت: مبلغ ۵۳۰ میلیارد ریال به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای تکمیل پروژه ملی جاده پاتاوه-دهدشت پرداخت شد.

نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از محل همین مصوبات برای بیمارستان‌های بهمئی، چرام و لنده مجموعاً مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال به حساب دانشگاه علوم پزشکی استان واریز شد تا هر کدام از این بیمارستان‌ها با تزریق ۲۰۰ میلیارد ریال پیشرفت بیشتری به خود ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحد افزود: برای پروژه آبرسانی به شهر لیکک نیز مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و برای فاضلاب شهر چرام نیز ۴۶ میلیارد ریال اعتبار پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از سفر ریاست جمهور و هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد مجمع نمایندگان و استاندار به طور مستمر پیگیر اجرایی شدن مصوبات مذکور بودند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ تصریح کرد: یک جلسه مشترک دیگر نیز با ریاست جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و در جلسات کمیسیون تلفیق بودجه نیز از طریق دکتر میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهان تسریع در اجرایی شدن مصوبات بودیم.

موحد گفت: در همین راستا و بر اساس همین مصوبات، مکاتبات لازم از طریق سازمان برنامه و بودجه با خزانه داری کل کشور انجام شد.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تلاش مضاعف شود تا پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری بگیرند و کارها بر زمین نماند.

کد خبر 5413682

منبع: مهر

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تخصیص اعتبارات دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی بارش برف مشهد انقلاب اسلامی ایران برف و کولاک همدان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است

امیر برومند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۳۸ طرح هادی با اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال از محل عوائد حاصل از فروش زمین‌های روستایی، ۹۰ طرح هادی با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که معادل ۶۵ درصد تخصیص از اعتبارات ابلاغ شده سال جاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در ۶۰ روستا با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۵ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر آسفالت ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱.۷ میلیارد تومان از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

برومند اجرایی شدن ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاها را از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال گذشته دانست و بیان کرد: این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر، و ساخت پیاده‌رو است با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر 6091193

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد