Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@17:20:04 GMT

نگاهی به سوابق آیت‌الله صافی‌گلپایگانی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۴۷۵۹

مرجع عالیقدر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی پس از حدود یک قرن عمر با برکت دار فانی را وداع گفت. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام حوزه، روح بلند مرجع عالیقدر آیت‌الله صافی‌گلپایگانی ساعتی قبل به ملکوت اعلی پیوست.

معظم له چند روز قبل جهت معاینات پزشکی به بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی قم مراجعه کرده بودند.

این مرجع عالیقدر سال‌ها به تدریس و تحقیق در حوزه مقدسه قم اشتغال داشتند و تربیت صد‌ها محقق و تألیف ده‌ها اثر فاخر علمی از برکات ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و عضویت در شورای نگهبان و دبیری آن با حکم امام خمینی، از جمله فعالیت‌های سیاسی آیت‌الله صافی‌گلپایگانی بوده است.

بیشتر بخوانید: آیت‌الله جنتی: در انتخابات مجلس یازدهم در برابر فساد‌ها و فشار‌ها کوتاه نیامدیم/ تحریم اعضای شورای نگهبان توسط آمریکا مایه افتخار است   انتهای پیام/ برچسب ها: مرجع تقلید حوزه علمیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرجع تقلید حوزه علمیه آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها که از ۹ اردیبهشت آغاز و مهلت آن تا امروز ۱۵ اردیبهشت اعلام شده بود، تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق  سایت سازمان سنجش به نشانی  my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی برای همه داوطلبان نوبت‌های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ضروری و اجباری است یعنی همه باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

ثبت‌نام برای ایجاد سابقه و ترمیم نمره اختیاری است و افراد واجدالشرایط می‌توانند بنا به انتخاب خودشان در یک یا چند آزمون شرکت کنند.

ثبت‌نام برای ترمیم نمرات هنوز در سامانه هنوز فعال نشده است و داوطلبان باید منتظر اطلاع رسانی آموزش و پرورش باشند‌.

براساس گزارش‌ها، سوابق تحصیلی در فرآیند پذیرش دانشگاه‌ها در سال جاری دارای تأثیر قطعی ۵۰ درصدی است. این سوابق بر اساس نتایج آزمون‌های نهایی در سنوات و دوره‌های قبل و نوبت خرداد سال۱۴۰۲ و سال جاری تولید می‌شود. آزمون‌های نهایی امسال برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در بازه زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خرداد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • بهترین روش های صافی و احیای مو در سال 2024
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • محمدعلی علومی درگذشت + سوابق
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت