Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بروجرد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین باید ادامه داشته باشد به وسیله کسانی که آگاهی بیشتری دارند که دستاوردهای انقلاب را متذکر شوند تا دشمن نتواند حقایق را آن گونه که می‌خواهد جلوه دهد. - اخبار استانها -

حجت الاسلام حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بروجرد ،   خطاب به نسل جوان اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره)، بعد از 14 سال تبعید با ناباوری مردم دنیا با عظمت وارد کشور شد و مورد استقبال بی نظیر مردم نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام خمینی (ره) در میان ناباوری مردم دنیا با استقبالی بی نظیر در 12 بهمن 1357 وارد کشور عزیزمان ایران شد و از همان جا در میان شور ، شعف و مردمی که از ایران به تهران رفته بودند راهی بهشت زهرا شد. به قدری جمعیت برای استقبال آمده بودند که هیچ خودرویی قادر به حرکت نبود.

امام جمعه شهرستان بروجرد عنوان کرد: این استقبال در دنیا و این جمعیت بی نظیر بود، امام (ره) مردی بی نظیر بود، انقلابش بی نظیر در سطح جهان و حتی در زمان مرگ نیز تشییع جنازه‌ای بی نظیر داشت، حادثه‌ای عظیم که تا همیشه ایام در ذهن‌ها و در تاریخ خواهد ماند.

32 پروژه همزمان با دهه فجر در قشم افتتاح می‌شود 750 برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در اراک برگزار می‌شود امام جمعه زاهدان: دهه فجر فرصتی طلایی برای مرور تاریخ انقلاب است

حسینی بیان کرد: مردم با اعتقادی عمیق و برای رضای خدا از یک رهبر دینی حمایت کردند و این اصلا در طول تاریخ سابقه نداشته و ندارد. حمایت آنها سبب شد تا رژیم 2500 ساله را پایین کشیده و کنار بگذارند و انقلاب و جمهوری اسلامی را به رهبری این پیر فرزانه تاسیس کردند.

وی با اشاره به ضعف‌های موجود در جامعه تصریح کرد: امید داریم که بتوانیم دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم البته ضعف‌هایی هم داریم، کمبودهایی نیز هست و مشخص است اما چنان دشمن بر علیه مردم و نظام ما تبلیغ می‌کند که گویا انقلاب هیچ کاری نکرده است.

امام جمعه شهرستان بروجرد تاکید کرد: چه در زمان انقلاب و چه بعد از آن کارهای بزرگی انجام شده است و حتی اگر بخواهیم  مراکز آموزش عالی و یا مراکز بهداشت و درمان را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم کلی تفاوت، تغییر و پیشرفت را می‌بینیم. اکنون از کشورهای دیگر برای درمان به ایران می‌آیند و در برخی از موارد ایران را برای معالجه انتخاب می‌کنند در صورتی که در آن زمان این گونه نبود و یا در بحث تحصیل که عده خاصی درس می‌خواندند و  هر کسی دانشگاه نمی‌رفت اما اکنون این گونه نیست. برق رسانی، آب رسانی، گاز رسانی، احداث جاده، خطوط تلفن و خیلی موارد دیگر همه و همه از دستاوردهای این انقلاب جهانی است.

وی خطاب به مسئولان گفت: ای کاش مسئولان ما یک آمار مقایسه‌ای به ویژه برای نسل جوان ما ارائه می‌دادند چرا که دشمن شبانه روزی سم پاشی می‌کند که  انقلاب هیچ کاری نکرده است. مقام معظم رهبری با توجه به این مسائل است که فرمود جهاد تبیین را مهم بگیرید، جهاد تبیین باید از اکنون به بعد در خطبه‌های نماز جمعه ادامه پیدا کند و تنها به دهه فجر اختصاص ندارد بنابراین در طول سال باید این جهاد تبیین ادامه داشته باشد به وسیله کسانی که آگاهی بیشتری دارند که دستاوردهای انقلاب را متذکر شوند تا دشمن نتواند حقایق را آن گونه که می‌خواهد جلوه دهد.

انتهای پیام/642/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستاوردهای انقلاب جهاد تبیین امام جمعه بی نظیر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است