Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@02:25:06 GMT

رونالدو بهترین مهاجم جهان را انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۸۰۸۱

رونالدو بهترین مهاجم جهان را انتخاب کرد

رونالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل از کریم بنزما به عنوان بهترین مهاجم دنیای فوتبال نام برد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو، اسطوره محبوب فوتبال برزیل خودش بی تردید یکی از ستاره های بزرگ تاریخ فوتبال بوده و برخی از او به عنوان بهترین مهاجم نوک عصر مدرن فوتبال نام می برند. حالا ستاره سابق سلسائو و مالک فعلی باشگاه وایادولید مدعی شد کریم بنزما، رابرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند سه مهاجم نوک برتر دنیای فوتبال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رونالدو گفت: "به نظر من در حال حاضر کریم بنزما بهترین مهاجم فوتبال جهان لقب دارد، اما لواندوفسکی نیز خیلی به او نزدیک است. همچنین ارلینگ هالند نیز بازیکنی واقعا قوی بوده و شاید حتی به زودی مهاجم شماره یک فوتبال جهان شود. اما من اول می گویم بنزما، بعد لواندوفسکی و در ادامه نیز هالند که البته خیلی جوان بوده و می تواند از دو نفر دیگر سبقت می گیرد.

 

کیلیان امباپه؟ او نیز بازیکنی قدرتمند، سریع و توانایی گلزنی بالا است  امباپه نیز می تواند به مرد شماره یک تبدیل شود، اما دقیقا نمی دانم چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد. در اخبار امروز اعلام شد که امباپه با رئال مادرید قراردادی با دستمرد 50 میلیون یورو در سال بسته است، پس من در نسل بدی بازی می کردم (با خنده). البته این شوخی بود، زیرا صنعت فوتبال خیلی رشد کرده و این روند ادامه خواهد داشت. فوتبال خیلی پیشرفت کرده و طبیعی است که ستاره های بزرگ دستمرد هنگفتی دریافت کنند."

ارلینگ هالند رونالدو بایرن مونیخ پاری سن ژرمن کیلیان امباپه روبرت لواندوفسکی بروسیا دورتموند کریم بنزما برزیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند رونالدو بایرن مونیخ پاری سن ژرمن کیلیان امباپه روبرت لواندوفسکی بروسیا دورتموند کریم بنزما برزیل رئال مادرید بهترین مهاجم کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در فصل جاری نشانی از ستاره فصل گذشته نداشته است. او البته در بازی برابر والنسیا هت تریک کرد ولی در بسیاری از بازی‌های مهم فصل از جمله دو ال کلاسیکو و نیز دو بازی برابر پی اس جی خاموش بود.

ستاره 35 ساله لهستانی که هنوز دو سال دیگر قرارداد دارد، در مصاحبه هفته پیش خود با اطمینان گفت که تصمیمش را گرفته و به هیچ وجه بارسا را ترک نمی‌کند. او تابستان گذشته قید پیشنهاد نجومی از عربستان را به خاطر بارسا زد ولی برخی معتقدند به خاطر دستمزد بالا، افت عملکرد و مشکلات بارسا شاید بهتر باشد او این تابستان فروخته شود. دستمزد فصل بعد او در نوع خود بسیار عجیب است.

امروز خبرنگار کادنا سر فاش کرد که دستمزد ستاره لهستانی در فصل 25-2024 به 32 میلیون یورو ناخالص خواهد رسید. رودریگز در این رابطه گفت: «لوا چهار سال با بارسا قرارداد دارد و دومین سال قراردادش را می گذراند. در سال سوم او با دریافت 32 میلیون یورو ناخالص، بیشترین درآمد را در تیم خواهد داشت. اگر چهارمی را تکمیل کند، دریافتی او به 26 میلیون یورو ناخالص خواهد رسید و در مجموع 58 میلیون یورو ناخالص فقط در دو سال می‌گیرد.»

رودریگز ادامه داد: «با این حال، بندی وجود دارد که می‌گوید اگر لواندوفسکی کمتر از 55 درصد بازی‌های رسمی را در فصل بعد انجام دهد، بارسا می‌تواند قرارداد او را در تابسنان 2025 یکطرفه فسخ کند. برای او پاداش‌های 600 هزار یورویی و دو میلیون یورویی برای فتح لالیگا و فتح سه گانه نیز منظور شده است.»

دیگر خبرها

  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!