Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت توضیحاتی درباره بدون تماشاگر شدن بازی ایران و امارات ارائه کرد.

به گزارش قدس آنلاین، علی بهادری جهرمی در خصوص موافقت با حضور تماشاگران در دیدار تیم ملی ایران با عراق و تغییر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش برای عدم حضور هوادار در دیدار امروز شاگردان دراگان اسکوچیچ با تیم ملی امارات اظهار داشت: سویه اُمیکرون خیلی جدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا قبل از بازی با عراق نیز بحث زیادی در این زمینه صورت گرفت. نمودار مربوط به ابتلای کرونا در سویه جدید نیز به اصطلاح آسانسوری بوده است، سیر صعودی آن سرعت خیلی بالایی دارد و جای ریسک نداشت. کارشناسان پزشکی پیشنهادشان این بود که تجمعات به حداقل برسد. فکر می‌کنم در مصوبه جدید نیز سقف تعداد افراد حاضر در یک جلسه، ۳۰ نفر در هر یک ساعت و نیم تعیین شد.

وی اضافه کرد: در جلسات مربوط به حضور تماشاگران بحث‌های زیادی شد. جزو یکی از افرادی بودم که برای حضور تماشاگران در بازی با عراق معتقد بودم مردم زیاد تلخی کشیده‌اند و بحث صعود تیم ملی نیز مطرح است؛ پس بهتر است هوادار حاضر باشد. در آن نشست هم زیاد بحث کردم که با همراهی معاون اول رئیس جمهور و تاکید بر سلامتی مردم به عنوان اولویت اول رئیس جمهور قرار شد بازی با حضور تماشاگر باشد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: آقای رئیسی به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد اگر سلامتی مردم در خطر است اجازه حضور هوادار در ورزشگاه را ندهد اما به نوعی توانست موافقت آنها را نیز جذب کند.

پس از آن هم در بیش از ۱۰ جلسه شرکت کردم تا حوزه‌های مرتبط با حضور هواداران مورد بررسی قرار بگیرد که خوشبختانه بازی با حضور تماشاگران انجام شد.

بهادری جهرمی با اشاره به تصمیمات جدید برای بازی ایران با امارات،  توضیح داد: به دلایل مربوط به سویه امیکرون که گفتم بازی با امارات قطعاً بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها در حال جهت دهی به طرفداری وی دولت از استقلال و پرسپولیس هستند، گفت: من طرفدار تیم ملی ایران هستم.

سخنگوی دولت درباره اعتراض طرفداران پرسپولیس به وضعیت مدیریتی این باشگاه و حضور تعدادی از آنها مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جریان این موضوع نیستم اما قطعاً باید به مسائل طرفداران باشگاه‌های بزرگ ایران توجه و رسیدگی شود.

بهادری جهرمی در خصوص سرنوشت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس یادآور شد: خصوصی سازی در حال انجام است. جمله‌ای که می‌گویم در هیأت دولت بیان شده که استقلال و پرسپولیس تیم‌های مردم هستند و باید به مردم هم واگذار شوند. وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی به طور جدی پیگیر ماجرا هستند.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس حضور تماشاگران سخنگوی دولت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 

ایسنا/قم استاندار قم گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل ارائه خدمات به آنان، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در سفر هفته آینده آیت‌الله رئیسی به قم افتتاح می‌شود.

سیدمحمد آقامیری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه‌گذاری در قم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم، اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود؛ هر چقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم اشتغال‌ هم افزایش خواهد یافت.

آقامیری با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی آنان خواهیم بود.

استاندار قم گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است؛ لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که اگر بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در پایان با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟