Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@14:17:34 GMT

دهه فجر انقلاب اسلامی باید بهار «جهاد تبیین» باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۸۱۸۲

دهه فجر انقلاب اسلامی باید بهار «جهاد تبیین» باشد

حجت‌‎الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی باید بهار «جهاد تبیین» باشد، گفت: در جهاد تبیین همه باید نقش آفرینی کنیم و فضای مجازی هم عرصه این جهاد است؛ در فضای مجازی نباید منفعل باشیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تابلو کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی فرماندار و مسئولان شهرستان سرخس با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در این دیدار اظهار کرد: باید عالم و شناخت نسبت به مقتضیات هر زمانی داشته باشیم تا حملات دشمن کارساز نشود.

امام جمعه سرخس افزود: دشمنان جنگ‌های زیادی را در طول ۴۳ سال گذشته به ما تحمیل کردند و امروز وارد جنگ ادراکی- شناختی شدند که ریزش‌ها و تلفات زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه بهار جهاد تبیین باید دهه فجر انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: دشمن ما از این دهه هراس دارد، بنابراین جهاد تبیین باید شکل بگیرد و مجاهدان این عرصه خودشان را پیدا کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه مردم ما در امتحان‌های متعدد پیروز شدند، گفت: در جنگ اراده‌ها باید مانند عمارها باشیم تا حقیقت قرآن که ولایت است، به اسارت نرود.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: دشمن در جنگ ادراکی- شناختی باورها، تشخیص‌ها، اعتمادها، اراده‌ها، امیدها و اتحادهای ملت ایران را مورد هجمه قرار می‌دهد تا به اهداف شومش برسد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی اعتماد مردم است و دشمنان نیز به دنبال این هستند تا آینده انقلاب اسلامی را سیاه نشان بدهند و به اعتماد مردم ضربه بزنند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه ستاد جهاد تبیین باید شکل بگیرد، گفت: در جهاد تبیین همه باید نقش آفرینی کنیم و فضای مجازی هم عرصه این جهاد است؛ در فضای مجازی نباید منفعل باشیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تابلو کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی جهاد تبیین فضای مجازی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • خسرو غفوریان کیست؟