Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@05:22:54 GMT

گازگرفتگی ۳۵۷ اصفهانی از ابتدای سال تاکنون

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۸۳۸۱

گازگرفتگی ۳۵۷ اصفهانی از ابتدای سال تاکنون

روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری ۳۵۷ نفر در استان اصفهان دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند. در طول ۲۴ ساعت اخیر هم سه نفر در اصفهان و دو نفر در خمینی‌شهر دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد افراد مسموم با گاز مونوکسیدکربن و تعداد فوتی‌های ناشی از مسمومیت با گاز CO، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۳۵۷ نفر در استان اصفهان دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند که از این تعداد ۲۶ نفر جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در آخرین حوادث استان، سه نفر از اعضای یک خانواده به علت اشکال در پکیج در شهر اصفهان و دو نفر به علت نشت گاز پیک‌نیک در شهر خمینی‌شهر دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن (CO) شدند.

روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود جهت پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن، برای گرم کردن فضا از شعله اجاق یا پیک‌نیک استفاده نشود.

کد خبر 552731

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حادثه گاز گرفتگی در اصفهان گازگرفتگی آمار گازگرفتگی گازگرفتگی در اصفهان مسمومیت در گازگرفتگی افزایش آمار گازگرفتگی مسمومیت و گازگرفتگی گاز گرفتگی با زغال مصدومان حادثه گازگرفتگی مرگ بر اثر گازگرفتگی مسمومیت با مونوکسید کربن مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن حادثه مسمومیت با مونوکسید کربن مسمومیت با گاز CO شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان گفت: آزمون گروه علوم تجربی با بیشترین تعداد داوطلب در بین گروه‌های پنج‌گانه در استان اصفهان صبح امروز برگزار شد.
رضاعلی نوروزی با بیان اینکه در نوبت اول کنکور امسال ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی برای رفتن به دانشگاه با هم رقابت کردند، افزود:آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در استان در مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت:
نوبت دوم آزمون سراسری در روز‌های هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی