Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی فولاد حاضر نشد زیر بار خواسته دروازه بان استقلال برود و به همین دلیل انتقال او به این تیم منتفی شد

رشید مظاهری برای عقد قرارداد با فولاد شرط عجیبی گذاشت که این مساله باعث شد جواد نکونام از جذب او منصرف شود.

به گزارش طرفداری، رشید مظاهری شب گذشته برای عقد قرارداد با باشگاه فولاد راهی هتل المپیک شد اما او در جلسه ای که با جواد نکونام داشت شرط عجیبی برای چینش نفرات این تیم داشت که باعث شد سرمربی فولاد به مدیران باشگاه اعلام کند از جذب مظاهری منصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین شنیدیم مظاهری چون به خوبی می داند رضایتنامه اش برای تیمی به جز فولاد صادر نمی شود احتمالا از خواسته خود کوتاه می آید تا بتواند یکبار دیگر شانس خود را برای حضور در این تیم امتحان را کند.

 

بیشتر بخوانید:

رشید مظاهری و فولاد به توافق نرسیدند! / ادعای خبرگزاری داخلی

دومینوی بزرگ نقل و انتقالات فوتبال ایران با حضور استقلال، پرسپولیس و فولاد

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس سودی که استقلال با انتقال قرضی صیادمنش از دست داد سردار آزمون، هفتمین انتقال گران‌قیمت بوندسلیگایی در ژانویه 2022 بارسلونا در اندیشه فسخ قرارداد عثمان دمبله / موندو مراحل انتقال فابیو کاروالیو به لیورپول ناتمام ماند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!

ژسوس می خواهد مهاجم دیگری را جای میتروویچ به خدمت بگیرد.

طرفداری | تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل 22 گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید