Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@00:51:41 GMT

11 بازیکن تیم ملی در مقابل امارات

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۹۵۸۸

11 بازیکن تیم ملی در مقابل امارات

دراگان اسکوچیچ ترکیب تیمش برای تقابل با امارات را مشخص کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی ایران در روزی که بیرانوند و خلیل‌زاده را به دلیل کرونا و محرومیت مازاد بر سایر غایبان در اختیار ندارد، از ترکیبی جدید استفاده کرده و احتمالا از امیدنورافکن در کنار حسین کنعانی برای خط دفاعی استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل بازی قبلی امیر عابدزاده گلر تیم ملی ایران خواهد بود.

 

صادق محرمی مثل سایر بازیهای تیم ملی در سمت راست خط دفاعی فیکس خواهد بود اما این بار در روزی که نورافکن به مرکز خط دفاعی منتقل شده، میلاد محمدی در جناح چپ دفاعی بازی خواهد کرد تا بازیکن ایرانی شاغل در آاک آتن دوباره به ترکیب اصلی ایران برسد.

نکته جالب اینکه تیم ملی برای بازی با امارات هم مثل دیدار با عراق، خط هافبک و حمله سه نفره دارد و باوجود بازگشت نوراللهی، سعید عزت اللهی به تنهایی در پست هافبک تدافعی قرار می‌گیرد. او در تمام بازیهای مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی فیکس بوده است.

در کنار عزت اللهی، وحید امیری و علی قلی زاده بازی می‌کنند که در دیدار مقابل عراق هم نمایش شایسته داشتند و این بار در حالی که سامان قدوس و علیرضا جهانبخش را روی دست خود خواهند داشت، برابر امارات بازی می‌کنند.

 

تک مهاجم تیم ایران در این بازی مهدی طارمی خواهد بود که امیدوار است بیست و هشتمین گل ملی را بزند.

باوجود صعود به جام جهانی اما به خاطر رقابتی که در صدر جدول گروه وجود دارد و همچنین تلاش برای بهبود رنکینگ فیفا، از ترکیب اصلی خود بهره برده و تنها شجاع را از فهرست خارج کرده است.

 

ترکیب ایران مقابل امارات:

امیر عابدزاده، حسین کنعانی، امید نورافکن، صادق محرمی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، وحید امیری، علی قلی‌زاده، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

«آنتونی بلینکن» در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

دیگر خبرها

  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!