Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوران دیدار ایران و امارات در ورزشگاه آزادی با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی امارات خواهد بود.

* با توجه به تشدید شیوع ویروس اُمیکرون، این بازی بدون حضور هواداران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* فدراسیون فوتبال به خاطر صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی قطر، بنری مقابل درهای ورزشگاه نصب کرده و صعود ملی‌پوشان به جام جهانی را تبریک گفته است.

قلی‌زاده: بازی سختی با امارات داریم و یک درصد هم کم نمی‌گذاریم

* نبود دروازه زاپاس، یکی از ایراداتی بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به شرایط حرفه‌ای‌سازی فوتبال ایران گرفت. به همین خاطر یک دروازه مجزا در ورزشگاه آزادی قرار داده‌اند.

* داوران عمانی دیدار امروز ایران و امارات از قسمت‌های مخلتف زمین ورزشگاه آزادی بازدید کردند و در ادامه احمد الکاف، داور این بازی همراه با کمک‌های خود عکس یادگاری گرفتند.

* سی می چیاد عضو مالزیایی کمیته مسابقات و توسعه AFC که در هفته جاری برای ناظران فوتبال کشورمان کلاس برگزار کرده بود، در ورزشگاه حاضر شد و به همراه عوامل اجرایی بازی، از بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی بازدید کرد.

الاحبابی: از قدرت حریف اطلاع داریم

* اتوبوس تیم ملی ایران ساعت 16:15 وارد ورزشگاه آزادی شد.

* مسئولان خدماتی ورزشگاه آزادی، چمن ورزشگاه را آب‌پاشی کردند.

انتهای پیام /

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی امارات تیم ملی تیم ملی امارات تیم ملی ورزشگاه آزادی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری لیگ برتر فقط در دو مسابقه رفت و برگشت دربی پایتخت از تکنولوژی ویدئویی برای داوران استفاده شد و هیچ مسابقه دیگر در رقابت‌های داخلی به این سیستم مجهز نبود، اما این استثنا برای جدال استقلال و پرسپولیس از فصل بعد برداشته می‌شود.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار ما کسب کرده، دیگر در تک بازی‌ها از وی‌ای‌آر استفاده نخواهد شد و مثل این فصل که دربی با تکنولوژی داور ویدئویی انجام گرفت و سایر بازی‌ها بدون این سیستم بود، چنین اتفاقی نمی‌افتد.

باید تمام ورزشگاه‌های فوتبال ایران که میزبان لیگ برتر هستند، به سیستم تکنولوژی کمک داور ویدئویی تجهیز شوند تا بدون استثنا در همه بازی‌ها از این سیستم بهره ببریم.

مقرر شده بود در اوایل اردیبهشت ماه کلاس وی‌ای‌آر برای داوران لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود که فیفا زمان برگزاری این دوره آموزشی را به تعویق انداخت و قرار است در آینده این اتفاق بیفتد و داوران ایرانی پای کلاس مدرسین فیفا بنشینند.

همچنین احتمال استفاده از وی‌ای‌آر در فینال جام حذفی نیز رد شد و چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ چراکه تا زمان تجهیز همه ورزشگاه‌ها به این سیستم، برای یک بازی خاص از وی‌ای‌آر استفاده نمی‌شود و کمیته داوران فدراسیون فوتبال روی این موضوع تاکید جدی دارد.

گفتنی است مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش اعلام کرد 6 دستگاه وی‌ای‌آر وارد ایران شده که این دستگاه‌ها از کشور چین بوده ولی هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است