Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید جدا نشدن عثمان دمبله از این تیم به سود هیچکدام از طرفین نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در یک کنفرانس خبری حضور پیدا و درباره مسائل مختلف صحبت کرد. او در بخشی از این کنفرانس درباره مهاجم فرانسوی کاتالان‌ها اظهارنظر کرد که گفته می‌شد در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن در آخرین روز نقل‌وانتقالات زمستانی بود، اما در نهایت در نوکمپ ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس باشگاه بارسلونا گفت: ما اخیراً به دمبله پیشنهاد تمدید قرارداد داده بودیم که او می‌خواست آن را بپذیرد. سپس او و مدیر برنامه‌‌هایش خواسته بیشتری از ما طلب کردند که همین موضوع تمدید قرارداد را پیچیده کرد. مدیر برنامه‌های عثمان چیزی نگفت که این کار عواقب داشت. ما هر کاری که ممکن بود برای تمدید قرارداد دمبله انجام دادیم، اما او نپذیرفت.

وی افزود: ما از تصمیم عثمان شگفت‌زده شدیم، چون گزینه رفتن به انگلیس را داشت، اما این کار را نکرد. این تصمیم نه برای او خوب بود، نه برای باشگاه. درک اتفاقی که برای دمبله افتاد، سخت است. او حالا در بارسلوناست و ژاوی باید روی حال و آینده کار کند و دمبله فصل آینده در بارسا نخواهد بود. ما فکر می‌کنیم که عثمان با باشگاهی دیگر به توافق رسیده است.

لاپورتا تصریح کرد: درک موضع دمبله دشوار است. اینکه او به کارش در بارسا ادامه می‌دهد، نه برای او خوب است و نه برای باشگاه! عثمان هنوز در ترکیب ماست، اما باید به فکر آینده و منافع باشگاه باشیم.

دلیل تأخیر بارسلونا برای اعلام عقد قرارداد با اوبامیانگ + عکس

رئیس باشگاه بارسلونا همچنین درباره اینکه گفته می‌شود بارسلونا نسبت به جذب مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند اقدام خواهد کرد، خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی درباره هالند شده است. اگر کمیسیون قابل توجهی باید پرداخت شود، کاری که من انجام خواهم داد توضیح آن است، نه پنهان کردنش. شما نباید در انتقالی 27 میلیون و سپس 57 میلیون و در مجموع 120 میلیون پرداخت کنید.

وی تصریح کرد: کاری که من انجام نخواهم داد این است که بگویم یک بازیکن 17 میلیون هزینه برای باشگاه داشته و بعد معلوم شود که 40 میلیون به پدرش رسیده است. کاری که نخواهم کرد این است که آنچه را که پرداخت می‌شود پنهان کنم. من واقعیت را پنهان نمی‌کنم و همیشه آن را توضیح خواهم داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا نه برای باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست با پیروزی ۴-۲ برابر والنسیا سه امتیاز بازی را کسب کند. آنها ابتدا با نتیجه ۲-۱ عقب افتادند اما اخراج دروازه‌بان حریف و سپس هت‌تریک روبرت لواندوفسکی همه چیز را تغییر داد. ژاوی در نشست خبری پس از بازی در مورد وضعیت تیمش و تصمیمش برای ماندن در بارسا صحبت کرد.

عملکرد تیم؟
باید بازی را دوباره تماشا کنم، اما احساس می‌کنم در زمان مالکیت باید آرامش بیشتری داشته باشیم. باید توپ را از این طرف به سمت دیگر انتقال دهیم و از این کار نترسیم.

از عملکرد همه راضی هستید؟
بله ما خوب بودیم، اما اشتباهات فردی دوباره به ما آسیب زد. ما روی ضربات ایستگاهی حریف خوب عمل نکردیم، چیزی که بارها روی آن کار کرده‌ایم.

عملکرد فرمین لوپز؟
من برای فرمین خیلی خوشحالم. به دلیل نحوه بازی والنسیا او را فیکس کردم و خوشحالم. فرمین بازیکن کلیدی‌ای برای ماست و کسی است که بازیکنان خط حمله و هافبک را به همدیگر وصل می‌کند.

هت‌تریک لوا و آینده او؟
او نشان داد هنوز هم از بهترین مهاجم‌های جهان است. من در مورد آینده‌اش صحبت نمی‌کنم. چیز جدیدی وجود ندارد. الان من برای او بسیار خوشحالم. او شجاعت و شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد.

ماندن در بارسا؟
تصمیم من برای ماندن ساده است. احساس مسئولیت می‌کردم و معتقد بودم که بهتر است کنار بروم، اما ماه‌ها گذشت و اکنون در باشگاه چیز اعتماد‌به‌نفس زیادی می‌بینم. حمایت باشگاه، رئیس، دکو و بازیکنان را احساس کردم. این نکته بسیار اساسی بوده است.

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه