Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@14:24:13 GMT

عرضه مستقیم سیب زمینی در ۱۵ نقطه همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۰۸۰۲

عرضه مستقیم سیب زمینی در ۱۵ نقطه همدان

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در استان همدان سالانه ۹۰۰ هزار تن محصول سیب زمینی کشت و تولید می‌شود که ۴۵۰ هزار تن آن تابستانه و ۵۰۰ هزار تن آن هم در پائیز کشت می‌شود.

محمد پرورش  گفت: پس از کشت این محصول، برای ذخیره به عنوان سیب زمینی بذری و خوراکی در طول سال مصرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او علت اصلی گرانی سیب زمینی در روز‌های اخیر بارش‌های باران در جنوب کشور، سردی هوا در همدان و روان نبودن حمل سیب زمینی‌های ذخیره شده در سردخانه‌ها و همچنین صادرات محصول با بازار‌های هدف است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: برای کاهش قیمت سیب زمینی از فردا عرصه مستقیم ان در ۱۵ نقطه شهر همدان آغاز می‌شود که شاهد کاهش قیمت آن خواهیم بود.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیب زمینی جهاد کشاورزی تولیدات گیاهی سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه اتصال مستقیم شلنگ به لوله آب (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم) ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم) ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم)

دیگر خبرها

  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • نحوه اتصال مستقیم شلنگ به لوله آب (فیلم)
  • خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ ویرانگر در غزه
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد