Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیاگو پینتو شایعات مربوط به علاقه رم به موتینیو و کامارا را رد و اعلام کرد که این باشگاه هرگز به سراغ این بازیکنان نرفته است.

تیاگو پینتو، مدیر اجرایی باشگاه آاس رم در کنفرانسی خبری حاضر شد و در مورد نقل و انتقالات زمستانی باشگاه رم صحبت کرد. این باشگاه در ژانویه میتلند نایلز و سرجیو الیویرا را به صورت قرضی به خدمت گرفت اما آن طور که می خواستند نتوانستند خط هافبک خود را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی معتقدند این اتفاق به دلیل امتناع آمادو دیاوارا از انتقال به تیم هایی از جمله والنسیا، سالرنیتانا و ونتزیا بوده است. به گزارش طرفداری، تیاگو پینتو در این مورد گفت:

دیاوارا مانع چیزی نشد. فوتبال مانند یک ازدواج است، اگر تمام طرفین خوشحال نباشد، انجام نمی شود. این که سومین خرید ما انجام نشد چون دیاوارا در رم ماند، حقیقت ندارد. ما پس از جذب الیویرا گفتیم که پنجره نقل و انتقالاتی برای ما در 12 ژانویه بسته شد. مردم از این شاکی هستند که من زیاد صحبت نمی کنم اما من صحبت کردن را دوست ندارم. ژائو موتینیو شوخی ای بود که در شبکه های اجتماعی رویا پردازی شد و روزنامه ها را تحریک کرد تا در مورد آن خبر کار کنند. بوبکر کامارا هم دروغ بود، ما هرگز با او مذاکره نکردیم. پس دیگر آن ها را اهدافی که ما در جذبشان ناموفق بودیم، ندانید چون ما اصلاً برای جذب آن ها تلاشی نکردیم.

دنیس زکریا چطور؟

این متفاوت است! وقتی سعی می کنی با بازیکنی قرارداد ببندی، فاکتورهای زیادی هستند که روی تصمیم آن بازیکن تاثیر می گذارند. این حقیقت دارد که تیم استعدادیابی ما مدت ها او را زیر نظر داشت.

تیاگو پینتو در ادامه توضیح داد که چلسی بند بازخرید آبراهام را که رم با 40 میلیون یورو به علاوه پاداش او را به خدمت گرفت، در اختیار دارد. همچنین در مورد آینده زانیولو هشدار داد.

درست است، چلسی بند بازخرید آبراهام را دارد اما ما نگران نیستیم. این بند فقط تا سال 2023 اعتبار دارد اما من نگران نیستم. خوشحالم چون او بسیار خوب بازی می کند و حتی می تواند از این هم بهتر شود.  زانیولو فصل آینده نیز در رم خواهد بود؟ کسی نمی تواند این را تضمین کند.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس گل زیبای ایتو به عربستان (ژاپن 2-0 عربستان) تغییر چهره پژمان جمشیدی در جشنواره فجر + عکس رسمی؛ ژائو کانسلو تا 2027 با منچسترسیتی تمدید کرد حضور اوبامیانگ در تمرینات بارسلونا با وجود عدم اعلام رسمی انتقال او / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیاگو پینتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان

آفتاب‌‌نیوز :

حمید امانی همدانی در مورد یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳ گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۳ یک رقم ۱۴۳ هزار میلیارد تومان برای یارانه نان قرار داده‌اند و همچنین ۱۸ هزار میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده فرآورده‌های نفتی در جدول تبصره ۸ در نظر گرفته شده که مجموع این دو رقم ۱۶۱ هزار میلیارد تومان خواهد شد که برای یارانه نان در سال جاری اختصاص می‌یابد.

در قانون بودجه ۱۴۰۲ برای یارانه نان در تبصره ۱۴ در بخش هدفمندی یارانه‌ها، در بند ۱ـ۴ـ مبلغ پانصد و شصت هزار میلیارد (۵۶۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال بابت یارانه نان در نظر گرفته شد.

نیز در بند ۶ تبصره ۱۴ آمده است، ۶ ـ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است منابع حاصل از حذف یارانه خانواده‌های غیرمشمول حمایت دولت و عوارض و مالیات بر ارزش افزوده موضوع جزء (۱ـ ۶) این بند را با تخصیص سازمان صرفاً برای تأمین یارانه نان و بابت مستمری خانوار‌های پشت نوبتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور (مبلغ هشت هزار میلیارد (۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال) هزینه نماید.

 قیمت خرید تضمینی گندم از کیلویی ۱۵ هزار تومان پارسال به رقم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان در سال جاری افزایش یافته است. 

پیش‌بینی شده امسال بیش از ۱۰ میلیون تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان به نرخ تضمینی خریداری شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید