Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از سوم بهمن آغاز شده بود، به دلیل استقبال مردم تا یازدهم بهمن ماه تمدید شد. در دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۲۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی حضور داشتند. تعدادی از این کتاب‌ها در این رویداد فرهنگی پرفروش شدند که از جمله آن‌ها می‌توان به آثار زیر اشاره کرد:

انتشارات فصل پنجم

«مجموعه آثار سید حمیدرضا برقعی»، «مجموعه آثار مهدی فرجی»، «مجموعه آثار امیدصباغ نو»، «مبانی ترانه سرایی سعید کریمی»، «فروغ فرخزاد»

انتشارات ایجاز

«بعد از ابر بابک زمانی»، «من آزی هستم محمد بیگی»، «تاریخ دلتنگی سعید هلیچی»

انتشارات مایا

«قلب تو بی شعور است دنیا حمامی»، «افرا در باد نیکی فیروزکوهی»، «برای آرزو دیر است امیر وجود»، «اکسپرسیونیسم غمگین دیار مردان بگی»، «اما آه فیروز آرمان»، «زمستان جای خالی تابستان و دلک مریم عزیزخانی»

انتشارات سوره مهر

«آبنبات هل دار مهرداد صدقی»، «ارتداد وحید یامین پور»، «خاطرات سفیر نیلوفر شادمهری»، «سه دیدار نادر ابراهیمی»، «مهاجر سرزمین آفتاب حمید حسام و مسعود امیرخانی»

انتشارات شالگردن

«گوشی را بردار نیکی فیروزکوهی»، «عاشق کوچه‌های بن بست حمیدرضا شکارسری»، «مهر کوثر خدابین»، «موهایت را کوتاه کن پویا جمشیدی»

انتهای پیام/ 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی کتاب کتاب های پرفروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات