Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:03:07 GMT

استیلی: در آمدن از زیر سایه احمدرضا غیرممکن بود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۴۹۹۴

استیلی: در آمدن از زیر سایه احمدرضا غیرممکن بود

امیر عابدزاده به نوعی کشف حمید استیلی است و زیرنظر این مربی قدمهای اول درخشش و گلری را برداشته است.

به گزارش ورزش سه، حمید استیلی در مورد پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل امارات به خبرنگار ما گفت: نتیجه خیلی خوبی بود. بازیکنان هم تمام تلاششان را کردند و با انگیزه بودند و یک تغییر نسبت به بازی با عراق داشتیم و خیلی خوب توانستند نتیجه بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکسری نقاط ضعف داریم که مربیان قطعا برطرف خواهند کرد. در بحث باز پس گیری توپ و کمی در بحث ضربات ایستگاهی و کرنر ها مشکل داریم چه باید به نحو احسن از آن ها استفاده کنیم. کادر فنی هم خیلی زحمت کشید. اسکوچیچ،کریم باقری و هاشمیان و دستیاران دیگرش خیلی زحمت کشیدند جا دارد تبریک بگویم که باعث خوشحالی مردم شدند. 


استیلی در مورد قرار گرفتن امیر عابدزاده در دروازه تیم ملی  گفت: امیر جانشین بسیار خوبی برای گلرهای قبلی تیم ملی است و می‌تواند راه آنها را ادامه دهد. اولین بار است که سه دروازه بان لژیونر داریم. چند دروازه بان خوب هم در لیگ مان داریم و این نشان می‌دهد درون دروازه قوی هستیم. امیر عابدزاده در لیگ های اروپایی زیر نظر مربیان بسیار خوبی  تمرینات خوبی انجام داده. در عین حال که جوان است ولی تجربه بالایی دارد. بازی با پای امیررضا فوق العاده است. قبلا مشکل خروج داشت ولی الان فوق العاده شده و بدون هیچ اشتباهی درون دروازه می ایستد و امیدوارم که موفق باشد. جوانی است که واقعاً زحمت می کشد، قبلا به دلیل اینکه نام پدرش پشتش بود روی دوش‌ او سنگینی میکرد ولی با تلاش کردن خارج از ایران واقعا خود ساخته شده است.


او درباره نقش خودش در پیشرفت امیر هم می‌گوید: در راه آهن ما هم امیر را داشتیم و هم اقای طالب‌لو را که ایشان هم گلر خیلی خوبی بود اما من تمایلم به استفاده از امیر بود.یادم هست در یک بازی در کرج جلوی سایپا بازی کرد و پنالتی هم گرفت اما بعد از جدایی تیم فنی ما از راه آهن شرایط به سمتی رفت که فکر می‌کردیم امیر در یک جای فوتبال گیر می‎کند اما او پشتکار او استثنایی است و حالا تیم ملی یک گلر ستاره دارد. 

 


او در مورد اینکه تیم ملی هیچ گونه شکستی با اسکوچیچ نداشته ادامه داد: این خیلی نکته مهمی است،  کیفیت بازیکنان بالا است و همانطور که می بینید تیمی مثل امارات یک مربی بزرگ آورده ولی ابزار لازم در اختیارش نیست ، بازیکن مهم ترین ابزار است و ما هم بازیکنان خوبی داریم و هم یک مربی خوب که بعد از آقای ویلموتس تیم را جمع و جور کرد، تیم ملی زحمت خودش را کشیده. در خط دفاع و حمله نفرات خوبی دارد و آرزوی همه ما موفقیت تیم ایران است. 


بازیکن سابق تیم ملی در مورد دو بازی پیش رو ایران که حکم تدارکاتی را دارند اما در سیدبندی جام‌جهانی تائثیر گذار است گفت: خیلی ها می گویند در این بازی ها باید از بازیکنانی که کمتر بازی می کنند استفاده کرد،باید بگویم فاصله بازیکنان زیاد نیست، چند نفر از بچه ها سطح بالا هستند ولی نیمکت نشین ها نیز قوی هستند. نتایج خوبی که گرفتیم در  قرعه کشی تاثیر گذار بوده و سیدبندی خیلی اهمیت دارد به همین دلیل در دو بازی بعدی هم باید با قدرت کار کنیم. 


استیلی که خودش زمانی سرمربی تیم ملی امید بود در مورد بلاتکلیفی این تیم و غیبت مهدی مهدوی‌کیا هم گفت: تمام بازیکنان تیم امید مهره  های کلیدی تیم هایشان هستند و ما  نیروی انسانی فوق العاده زیاد داریم. مهدوی کیا هم از لحاظ اخلاقی و فنی خیلی خوب است و در کشور آلمان چند سال بازی کرده و تجربه دارد. باید هرچه زودتر با او صحبت کنند و به تمرینات برگردد و امیدوارم تیم ملی امید با مهدی شکل بهتری بگیرد.

حمید استیلی تیم ملی ایران امیر عابدزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمید استیلی تیم ملی ایران امیر عابدزاده امیر عابدزاده خیلی خوب تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسن‌آبادی، علی فاضلی و احمدرضا مسن‌آبادی، افتخارآفرینان ورزش استان مرکزی و شهر اراک که در مسابقات مردان آهنین به موفقیت رسیدند، همراه با محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه در محل اردوی تیم آلومینیوم اراک حضور یافتند.

محسن مسن‌آبادی تجربه قهرمانی در مردان آهنین را دارد، علی فاضلی امسال رتبه سوم را به دست آورد و احمدرضا مسن‌آبادی نیز جوان‌ترین شرکت‌ کننده امسال مسابقه مردان آهنین بود.

آنها برای شاگردان سیدمجتبی حسینی آرزوی سربلندی و پیروزی در بازی امروز مقابل پرسپولیس را داشتند و با اعضای تیم عکس یادگاری گرفتند.

آلومینیوم اراک امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است.

دیگر خبرها

  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش