Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از تفویض اختیار به ستادهای استانی برای اعمال محدودیتهای کرونایی در استان ها خبر داد. - اخبار سیاسی -

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: در این جلسه با توجه به شیوع اومیکرون به ستادهای کرونای هر استان مجوز داده شده تا با توجه شرایط هر استان در صورت ضرورت محدودیتهای لازم را اعمال کنند که تا کنون این اجازه به ستادهای استانی داده نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته ما با تعطیلی کامل مخالف هستیم چرا که در برخی از روستاها و بین عشایر واقعا تعطیلی کامل ضروری نیست لذا با توجه به شرایط هر استان نیازی به تعطیلی کامل کشور نیست.

نماینده زاهدان در مجلس با بیان اینکه برای کنترل اومیکرون باید پروتکل‌های بهداشتی از طرف همه رعایت شود ، ادامه داد:البته اقدامات و محدودیت‌هایی هم از سوی مسئولان مربوطه در زمینه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو تهران اعمال شده مبنی بر اینکه اگر شخصی از ماسک استفاده نکرد نباید از مترو استفاده کند.

شهریاری ادامه داد: به شرکت‌های هواپیمایی و دیگر بخش‌های حمل و نقل عمومی دستورات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داده شده است اما اینکه چقدر اینها اجرایی شود بستگی به اعمال نظارت‌ها دارد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع بالای اومیکرون این ویروس اکثریت مردم را مبتلا خواهد کرد، اضافه کرد:مهمترین مسئله برای جلوگیری از شیوع این ویروس تزریق دوز سوم واکسن است که متاسفانه تا کنون تنها 17  ونیم میلیون نفر دوز سوم واکسن را تزریق کرده‌اند که لازم است بقیه نیز دوز سوم را تزریق کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت گفت: همچنین توصیه شده تا با موافقت والدین کودکان 9 تا 12 سال هم واکسن پاستوکووک یا سینوفارم تزریق کنند این هم به کاهش مبتلاها کمک می‌کند .

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

تین نیوز

در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط ۳ مترو تهران، امسال نیز بخش دیگری از تاسیسات، دسترسی ها و ورودی های جدید این خط تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاههای خط ۳ ارتقاء یابد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، آزاد اکبری  مجری خط ۳ مترو تهران در خصوص برنامه های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط مذکور گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تامین شود، اتفاق های خوبی رخ خواهد داد.

در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی مانده این خط تامین شود، می توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد