Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@09:34:45 GMT

لیست قیمت دوربین هایک ویژن اعلام شد!

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۵۵۷۵

لیست قیمت دوربین هایک ویژن اعلام شد!

سال‌ها است که تکنولوژی مربوط به سیستم‌های امنیتی فقط به دوربین مداربسته ساده و سیستم ضبط خلاصه نمی‌شود و علم این نوع لوازم در حال پیشرفت است. هایک ویژن نیز به جهت این که از رقیبان عقب نماند، زودتر از دیگران وارد این حوزه‌ها شده است.

اطلاع از لیست قیمت دوربین هایک ویژن، یک لازمه برای خرید محصولات این برند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازاری که قیمت محصولات هر لحظه در حال نوسان است، بهترین کار قبل از اقدام به خرید، مطلع شدن از لیست قیمت دوربین هایک ویژن خواهد بود. اما چرا این لیست به این اندازه مهم است و اطلاع از این لیست چه تأثیری در خرید شما خواهد داشت را در این مطلب به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

هایک ویژن را بهتر بشناسید

هایک ویژن معروف‌ترین برند فعال در حوزه امنیتی و حفاظتی است. از شناخته‌شده‌ترین محصولات امنیتی و حفاظتی برند هایک ویژن می‌توان به دوربین‌های مداربسته و تجهیزات مربوط به آن اشاره کرد. این برند اصالت چینی دارد و کار خود را از سال ۲۰۰۱ شروع کرده است. این برند که همواره به گفته خود سعی در افزایش رضایت کاربران و کیفیت کالاهای خود دارد، توانسته در سال‌های اخیر جزو بهترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته شود. برای اطلاع از لیست قیمت دوربین هایک ویژن با ما همراه باشید.

اما هایک ویژن چگونه سعی دارد تا رضایت کاربران خود را افزایش دهد؟ افزایش کیفیت قطعات، بهبود تکنولوژی به کار رفته در این لوازم و کاهش قیمت محصولات از استراتژی‌های این برند برای افزایش فروش محصولات و رضایت کاربران است. این استراتژی در نهایت به نفع طرفین تمام می‌شود.

هایک ویژن در حوزه‌های جدید

سال‌ها است که تکنولوژی مربوط به سیستم‌های امنیتی فقط به دوربین مداربسته ساده و سیستم ضبط خلاصه نمی‌شود و علم این نوع لوازم در حال پیشرفت است. هایک ویژن نیز به جهت اینکه از رقیبان عقب نماند، زودتر از دیگران وارد این حوزه‌ها شده است. استفاده از هوش مصنوعی در تولید دوربین مداربسته هوشمند، تولید دوربین‌های حرارتی، تولید تجهیزات کنترل تردد و سیستم‌های اعلام حریق از این دسته حوزه‌های جدید است.

از رکوردهای برند هایک ویژن خبر دارید؟

هایک ویژن در سال ۲۰۱۶، ۲۵ درصد از سهم تولید دوربین‌های مداربسته بازار جهانی را به خود اختصاص داده بود که در سال ۲۰۱۷ این رقم به ۲۷ درصد افزایش یافت و تا به حال نیز این درصد در حال پیشروی است. این برند چینی برای اینکه بتواند به این مقدار از فروش دست پیدا کند، روزانه بیش از ۲۰۰ هزار دوربین مداربسته و ۳۰ هزار دستگاه ضبط تولید می‌کند. این مقدار از تولید در بین تمامی شرکت‌های امنیتی یک رکورد چشم‌گیر محسوب می‌شود.

اما تأثیر تولید زیاد، خود را در لیست قیمت دوربین هایک ویژن به رخ می‌کشد و این مقدار از تولید و تقاضای مشتریان باعث شده تا هایک ویژن نیز قیمت مناسبی را برای محصولات خود برآورد کند.

محصولات هایک ویژن برای همه نوع مصرف کننده

در نظر داشته باشید که تعداد زیاد محصولات تولید شده هایک ویژن، تنوع زیادی نیز دارند. حتی در داخل ایران نیز دوربین‌های مداربسته و ضبط کننده هایک ویژن در خانه‌های مسکونی، مغازه‌ها و حتی ادارات و کارخانه‌ها نیز استفاده می‌شوند. محصولات مورد استفاده در مکان‌های نه چندان امنیتی و کوچک، ویژگی‌های ساده و کمی دارند، اما در مقابل تجهیزاتی که در مکان‌های مهم مانند ادارات امنیتی و کارخانه‌ها استفاده می‌شوند، از جدیدترین تکنولوژی‌ها برخوردار هستند.

محصولات مختلف برند هایک ویژن

همان‌گونه که گفته شد، محصولات برند هایک ویژن فقط مختص دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده نیست. این برند چینی توانایی تولید تمامی لوازم جانبی مربوط به این دستگاه‌ها و دیگر دستگاه‌های امنیتی را دارد. علاوه بر این، هایک ویژن در زمینه تولید محصولات امنیتی دیگر نیز بسیار نام آشنا است و توانسته در این حوزه‌ها به عنوان یک برند با کیفیت و پرفروش شناخته شود.

از بین انواع مختلف محصولات هایک ویژن می‌توان به دستگاه هیبریدی، انواع کلیدهای شبکه، لنزهای باکیفیت و متنوع، منابع تغذیه مختلف، سیستم‌های توزیع، اکسس کنترل، دستگاه کنترل اثر انگشت و انواع کارت‌های هوشمند و امنیتی اشاره کرد.

ویژگی‌های کاربردی در مقابل لیست قیمت دوربین هایک ویژن

به طور حتم، هایک ویژن به عنوان پرفروش‌ترین برند در زمینه دوربین‌های مداربسته و تجهیزات امنیتی، ویژگی‌هایی را در محصولات خود قرار می‌دهد که ارزش خرید آن‌ها را تا حد زیادی افزایش دهد. اکثر خریداران محصولات هایک ویژن پس از مطالعه و اطلاع از این ویژگی‌ها، لیست قیمت دوربین هایک ویژن را باور نمی‌کنند. به این دلیل که ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصولات نسبت به هزینه پرداختی، ناچیز تلقی می‌شود.

برای اینکه از این موضوع مطمئن شوید، در این بخش به معرفی تعدادی از ویژگی‌های برتر و نوآورانه دوربین مداربسته برند هایک ویژن خواهیم پرداخت.

لنز، یکی از اصلی‌ترین بخش‌های دوربین مداربسته است که هایک ویژن نیز به این شاخصه، اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. این برند برای دوربین‌های مداربسته خود، از لنزهای با کیفیت و پیشرفته برند آلمانی اولسن استفاده می‌کند. همین یکی از شواهدی است که هایک ویژن برای افزایش کیفیت محصولات خود، حتی دست به همکاری با دیگر برندها نیز می‌زند. قابل ذکر است که برند اولسن، یکی از سه برند معروف و برتر در زمینه تولید لنزهای اپتیکال است.

استفاده از کابل POC در دوربین‌های مداربسته آنالوگ، یکی دیگر از پیشرفت‌های انجام شده در دوربین‌های این برند است. کابل POC، کابردی شبیه به کابل‌های POE دارد و برای دوربین‌های آنالوگ و آنالوگ HD به کار گرفته می‌شود. این کابل‌ها وظیفه انتقال جریان الکتریسیته و سیگنال‌های تصویری را بر عهده دارند.

عوامل تأثیرگذار در لیست قیمت دوربین هایک ویژن

به لطف تنوع زیاد دوربین‌های هایک ویژن، خریداران می‌توانند محصولات این برند را با قیمت‌های مختلفی تهیه و استفاده کنند. تنوع این محصولات را اجزا مختلفی موجب شده‌اند که هرکدام در نحوه کارکرد دستگاه، تأثیرگذار خواهند بود. از عواملی که در لیست قیمت دوربین هایک ویژن تأثیرگذار است، می‌توان به نوع لنز، کیفیت تصویربرداری دوربین، تعداد کانال، نوع دوربین (تحت شبکه یا آنالوگ بودن)، جنس بدنه و استانداردهای استفاده شده در ساخت دوربین اشاره کرد.

در نظر داشته باشید که تمامی عوامل گفته شده بخشی از ویژگی‌های تأثیرگذار هستند، اما نقش اساسی در کیفیت نهایی دستگاه شما دارند. بدین منظور بهتر است قبل از اقدام به خرید، بسته به نوع کارکرد و سلیقه خود، محصولات مختلف را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید کنید.

لیست قیمت دوربین هایک ویژن را از پرشیا سیستم بخواهید

همان‌طور که ذکر شد، قیمت تمامی اجناس به دلیل نوسانات ارزی، دائماً در حال تغییر است و بهترین راهکار، استفاده از لیست قیمت دوربین هایک ویژن ارائه شده توسط یک فروشگاه مطمئن است. به همین خاطر نیز، پرشیا سیستم به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های فعال در این حوزه، بهترین و ارزان‌ترین قیمت محصولات این برند را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اما دلیل اعتماد ما به پرشیا سیستم چیست؟ پرشیا سیستم علاوه‌بر فروش محصولات مختلف تولیدشده توسط هایک ویژن، در زمینه فروش دیگر محصولات و تجهیزات امنیتی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد. این فروشگاه با تجربه فراوان در زمینه فروش و اجرای پروژه‌های مهم و بزرگ در این حوزه‌ها، یکی از بهترین انتخاب‌های کاربران است.

پرشیا سیستم همواره سعی داشته در مسیر احترام به حقوق مشتری و کسب رضایت آن‌ها، کمترین هزینه را در قبال فروش و انجام خدمات دریافت کند. پرشیا سیستم علاوه بر فعالیت در زمینه فروش محصولات امنیتی، برای پیشرفت صنعت امنیتی کشور، در زمینه تولید تجهیزات شبکه نیز فعالیت‌های مفیدی را انجام داده است. کاربران عزیز برای استفاده از خدمات این فروشگاه و دریافت لیست قیمت دوربین هایک ویژن می‌توانند به آدرس ddcpersia.com مراجعه کنند.

کد خبر 552951

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دوربین مدار بسته تکنولوژی بازار جهانی کارت هوشمند تجهیزات حفاظت الکترونیک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دوربین های مداربسته دوربین مداربسته برند هایک ویژن هایک ویژن هایک ویژن حوزه ها ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S۲۳ Ultra و مشخصات و شرایط خرید این محصول، همچنین مقایسه با S۲۲ Ultra به دلیل شباهت در ظاهر و مشخصات به‌ میزان زیادی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یکم فوریه ۲۰۲۳ (دوازدهم بهمن ۱۴۰۱) سامسونگ نسل جدید پرچم‌داران گلکسی S خود پرده برداشت، در این رویداد جدا از دو گوشی Galaxy S۲۳ و +Galaxy S۲۳ پیشرفته‌ترین عضو این خانواده Galaxy S۲۳ Ultra نیز به‌نمایش گذاشته شد که هر سه تغییرات نه‌چندان گسترده‌ای را در مقایسه با همتایان سال گذشته خود تجربه کرده‌اند.

Galaxy S۲۳ Ultra در ظاهر و مشخصات به‌میزان زیادی به S۲۲ Ultra سال قبل شباهت داشت و حداقل روی کاغذ تنها تغییرات مهم آن را باید در دوربین اصلی، پردازنده چهار نانومتری جدید کوالکام و رنگ‌های تازه دستگاه جست‌وجو کرد.

شباهت طراحی گلکسی S۲۳ Ultra با S۲۲ Ultra به‌قدری است که به‌جز رنگ‌های متفاوت امکان تشخیص آن‌ها از یکدیگر در یک نگاه حتی برای چشم‌های حرفه‌ای‌تر این رده نیز چندان آسان نخواهد بود.

کناره‌های خمیده با دو سطح صاف در بالا و پایین، صفحه‌نمایش با حاشیه‌های اندک، دوربین سلفی پانچی مرکزی و پنج لنز مجزای دوربین همگی بدون تغییر در این گوشی تکرار شده و میزان بیرون‌زدگی لنزهای دوربین و حتی جایگاه فلش LED در میانه دو لنز کوچک‌تر سمت راستی نیز تغییر خاصی نکرده است.

صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra

صفحه‌نمایش Galaxy S۲۳ Ultra روی کاغذ همانی‌ست که در S۲۲ Ultra پیشین نیز دیده بودیم. یک پنل بزرگ ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED ۲X با وضوح ۱۴۴۰×۳۰۸۸ پیکسل (+QHD با نسبت ۱۹.۵:۹) و فناوری LTPO که امکان تغییر آزادانه نرخ رفرش از ۱ تا ۱۲۰ هرتز را بسته به محتوا فراهم می‌آورد.

حداکثر میزان روشنایی نقطه‌ای این صفحه‌نمایش تغییری نکرده و همان ۱.۷۵۰nits سابق است، سنسور اثر انگشت اولتراسونیک نیز مثل قبل درون همین صفحه‌نمایش جای دارد.

S۲۳ Ultra از ابعاد ۸.۹×۷۸.۱×۱۶۳.۴ میلی‌متری برخوردار است که با نادیده گرفتن یکی دو دهم میلی‌متر افزایش در طول و عرض تقریباً همان ابعاد S۲۲ Ultra پیشین است و وزن حداکثر ۲۳۴ گرمی این مدل تنها چند گرمی سنگین‌تر از S۲۲ Ultra است.

دوربین سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra‌

سامسونگ از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرونی، گشودگی دیافراگم f/۲.۲ و میدان دید ۸۰ درجه‌ای در این قسمت استفاده کرده است، این دوربین که در فیلم‌برداری حداکثر به وضوح ۴K/۶۰fps دست پیدا می‌کند همچنان مجهز به فوکوس خودکار است و HDR نیز در لیست امکانات آن به‌چشم می‌خورد.

بزرگ‌ترین تغییر در S۲۳ Ultra در دوربین اصلی این گوشی رخ داده که برای اولین بار در یک گوشی سامسونگ از وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد، حسگر این دوربین از نوع ISOCELL HP۲ سامسونگ است.

این سنسور امکان ترکیب چهار به یک برای برداشت عکس ۵۰ مگاپیکسلی در ابعاد ۱.۲ میکرون را نیز فراهم می‌کند، این دوربین در فیلم‌برداری به وضوح ۸K با ۳۰ فریم در ثانیه دست پیدا کرده و قابلیت‌های تصویربرداری در شب و پرتره ویدئویی آن به‌گفته سامسونگ با بهبود قابل ملاحظه‌ای روبه‌رو شده است.

دوربین تله‌فتوی پریسکوپی این مجموعه از لنز با f/۴.۹ و فاصله کانونی ۲۳۰ میلی‌متری برخوردار است که ۱۰ برابر زوم اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، سنسور کوچک ۱/۳.۵۲ اینچی این دوربین از پیکسل‌هایی به اندازه ۱.۱۲ میکرون برخوردار است و لرزه‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار نیز در آن حضور دارند و این دوربین نیز به فوکوس خودکار و OIS مجهز است.

قلم S-Pen در سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra‌

قلم S-Pen همچنان یکی از وجوه تمایز اصلی S۲۳ Ultra نسبت به دیگر اعضای خانواده است و ظاهر، امکانات و جایگاه آن درون بدنه نیز تغییر خاصی را نشان نمی‌دهد. ابعاد این قلم ۴.۳۵×۵.۸×۱۰۵.۰۸ میلی‌متر بوده و ۳.۰۴ گرم وزن دارد، این قلم که از امکان ارتباطی بلوتوث برخوردار است ۴,۰۹۶ سطح فشار مختلف را تشخیص داده و مثل خود گوشی با استاندارد IP۶۸ در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

حافظه سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra‌

سامسونگ این گوشی را با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۴.۰ همراه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم عرضه کرد و نسخه یک ترابایتی این مدل نیز مثل سال گذشته همراه با رم ۱۲ گیگابایتی در دسترس است، به‌گفته سامسونگ در زمینه مدیریت گرمای تولید شده و خنک‌سازی قسمت‌های داخلی نیز تغییراتی در S۲۳ Ultra ایجاد شده است.

باتری سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra‌

ظرفیت باتری گوشی تغییری نسبت به قبل نکرده و همان پنج هزار میلی آمپر ساعت پیشین است، اما با توجه به مصرف پایین‌تر پردازنده انتظار دوام باتری بالاتری از آن می‌رود و سامسونگ نیز از دوام بیش از بیست‌وچهار ساعته این باتری در یک شرایط استفاده معمولی خبر می‌دهد، ۲۶ ساعت نمایش ویدئو و ۹۹ ساعت پخش موزیک دیگر زمان‌های رسمی اعلام شده برای این باتری است.‌

مقایسه سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra و iPhone ۱۵ Pro Max

گلکسی S۲۳ Ultra در اندازه صفحه نمایش ۶.۸ اینچ, ۱۱۴.۷ سانتیمتر مربع (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۸۹.۹ درصد) و در حافظه داخلی دستگاه به صورت ۲۵۶GB ۸GB RAM, ۲۵۶GB ۱۲GB RAM, ۵۱۲GB ۱۲GB RAM, ۱TB ۱۲GB RAM است، آیفون Pro Max ۱۵ در اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچ, ۱۱۰.۲ سانتیمتر مربع (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود ۸۹.۸ درصد) و در حافظه داخلی دستگاه به صورت ۲۵۶GB ۸GB RAM, ۵۱۲GB ۸GB RAM, ۱TB ۸GB RAM است.

دوربین در گلکسی S۲۳ Ultra دارای وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی و iPhone ۱۵ Pro Max دوربین در وضوح ۴۸ مگاپیکسل و پیکسل‌های ترکیبی ۲.۴۴ میکرونی است، در تفاوت پردازنده این دو گوشی می‌توان به CPU هشت هسته‌ای (۱x۳.۳۶ GHz Cortex-X۳ & ۲x۲.۸ GHz Cortex-A۷۱۵ & ۲x۲.۸ GHz Cortex-A۷۱۰ & ۳x۲.۰ GHz Cortex-A۵۱۰) در سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra و Hexa-core (۲x۳.۷۸ GHz + ۴) در آیفون ۱۵ ProMax اشاره کرد.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra‌

Samsung Galaxy S۲۳ Ultra ۵G ۲۵۶/ RAM ۱۲

قیمت از ۵۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان

Samsung Galaxy S۲۳ Ultra ۵G ۲۵۶/ RAM ۸

قیمت: موجود نیست

Samsung Galaxy S۲۳ Ultra ۵G ۵۱۲/ RAM ۱۲

قیمت: موجود نیست

Samsung Galaxy S۲۳ Ultra ۵G ۱TB/ RAM ۱۲

قیمت: موجود نیست

کد خبر 749031

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴