Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

محمدعلی گرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در رابطه با اینکه فاصله نسبتا طولانی از آخرین مبارزه او در مسابقات جهانی تاکنون ایجاد شده و مدت زیادی است که روی تشک نرفته، اظهار داشت: به هرحال تصمیم کادرفنی تیم ملی بود. فعلا اردو و مسابقه‌ در پیش نداریم. فکر می‌کنم از اسفند ماه کارمان دوباره شروع شود و به اردو برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: فعلا روزی یک جلسه تمرین می‌کنم. سال ۲۰۲۱ هم با همه بدی‌ها و خوبی‌هایش گذشت و همه نگاهم اکنون به مسابقات آینده است.

گرایی با تاکید بر اینکه تمام فکر و ذکرش المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، در مورد سال میلادی به اتمام رسیده، خاطرنشان کرد: برای من سخت گذشت، نمی‌توانم بگویم بد بود چون تجربه زیادی کسب کردم و خیلی چیزها دستم آمد. در آینده از تجربیات امسال استفاده خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییری در نوع کشتی‌‌اش ایجاد خواهد کرد، گفت: صددرصد تغییراتی در کشتی‌ام ایجاد می‌شود چون حریفان مرا آنالیز کرده‌اند. البته نه اینکه به شیوه جدید کشتی بگیرم، بلکه ریزه کاری‌هایی هست که باید به کشتی‌ام اضافه کنم.

گرایی در پاسخ به این سوال که آیا کشتی‌های خودش را در المپیک و جهانی دیده است؟، عنوان کرد: بله دیدم. دیدن کشتی‌ها اذیتم می‌کند، ولی برای اینکه آن ایرادها را از بین ببرم، باید آنها را ببینم و ضعف‌ها را برطرف کنم. البته در اکثر کشتی‌هایم اشتباه آنچنانی نداشتم، فقط روی یک لحظه غافلگیری کار از دستم درآمد که با کمک مربیان باید این را برطرف کنم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک در رابطه با اینکه باتوجه به اتفاقاتی که برای او در سال ۲۰۲۱ رخ داد و همچنین دوری چندین ماهه از کشتی، در خود عطشی برای کشتی گرفتن احساس می‌کند، تصریح کرد: کشتی‌گیری نیستم که مسابقه ندیده باشم ولی مهم‌ترین مسابقه برای من جهانی و المپیک است و ان شاءالله نتیجه دلخواهم را در آن بگیرم.

گرایی در خصوص اینکه به حضور در بازی‌های آسیایی فکر نمی‌کند، گفت: چرا ولی در مورد آن هم کادرفنی تیم ملی باید تصمیم بگیرد. اصلی‌ترین مسابقه برای من جهانی و المپیک است.

وی در مورد مسکنی که قول داده شده بود به او و برادر و مربی‌اش داده شود و همچنین اشتغالش تاکید کرد: فعلا که از هیچ کدام‌شان خبری نیست. نامه‌ای زده شده ولی خانه‌ای به ما تحویل ندادند.

نفر سوم کشتی فرنگی جهان افزود: مسئولین در شیراز انگار خوابند، در نهایت هم فکر نمی‌کنم اتفاقی رخ دهد.اعلام آمادگی جردن باروس برای مصاف با نماینده ایران: صندل‌هایم را با کفش کشتی عوض می‌کنم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟

حسن یزدانی با تصمیم فدراسیون کشتی، بدون انجام دیدار انتخابی به المپیک پاریس می‌رود.

طرفداری | دیوید تیلور با انجام مسابقات انتخابی از رسیدن به المپیک بازماند اما حسن یزدانی بدون انجام مسابقه قرار است نماینده ایران باشد.

دیوید تیلور در مسابقات انتخابی المپیک، برابر آرون بروکس پدیده کشتی آمریکا شکست خورد تا به پاریس نرسد. اتفاقی که کشتی جهان را در شوک فرو برد و البته بروکس هم با شایستگی سهمیه المپیک را کسب کرد.

کامران قاسم‌پور برای المپیک خودش را به وزن ۸۶ کیلوگرم رساند تا بین او و یزدانی یک نفر به پاریس برود اما فدراسیون کشتی اعلام کرد حسن یزدانی مستقیم به المپیک می‌رود و دیگر بعید است این تصمیم عوض شود.

ظاهرا فدراسیون کشتی با این تصمیم خواسته به حسن یزدانی و عناوین او احترام بگذارد اما سوال این است که چرا فدراسیون کشتی آمریکا چنین دیدی در مورد تیلور نداشت و چرخه انتخابی را به درست‌ترین شکل ممکن انجام داد؟

به هر روی باید دید حسن یزدانی این‌بار برابر بروکس چه نتیجه‌ای کسب می‌کند و می‌تواند قهرمان المپیک پاریس شود یا خیر.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد