Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:58:43 GMT

حمید حامی از نارنج و ترنج خواند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۵۷۳۳

حمید حامی از نارنج و ترنج خواند

کنسرت حمید حامی با همراهی ارکستری بزرگ به رهبری محمدرضا عقیلی، طی دو سانس در سالن همایش ایرانیان برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید حامی شب گذشته سه‌شنبه‌شب 12 بهمن 1400 در سالن همایش ایرانیان به اجرای گلچینی از آهنگ‌های محبوب و قطعاتی از هشتمین آلبومش یعنی «نارنج و ترنج» پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنسرت حامی با اجرای قطعه «لیلای من کو» آغاز شد و او در ادامه ضمن خوشامدگویی به حضار یادی از زنده‌یاد بابک بیات آهنگساز این کار کرد.
حامی با خواندن «نبودی نبودم، تو هستی که هستم» قسمتی از قطعه «پرستش» را با همخوانی تماشاگران اجرا و یادی از زنده‌یاد افشین یداللهی شاعر این اثر کرد.
در ادامه قطعه «سفر» با ترانه‌ای از حمیدرضا صمدی و آهنگسازی و تنظیم بابک زرین با همراهی ارکستر اجرا شد.

سپس حامی بخشی از قطعه «بی‌تاب» را اجرا کرد و «یاد من باش» با شعری از یغما گلرویی، انتخاب بعدی او برای این کنسرت بود و در ادامه به اجرای قطعات «ماهی دلتنگ» و «خواب سیاه» پرداخت.
سپس نوبت به اجرای قطعه «دلم گرفت» رسید که در تمام مدت با همخوانی تماشاگران همراه بود که نشان می‌دهد این قطعه یکی از آثار ماندگار موسیقی پاپ است و توانسته باگذشت بیش از بیست سال از انتشار همچنان توسط مخاطبان زمزمه شود.

به درخواست تماشاگران، آهنگ «سوگند» انتخاب بعدی این اجرا شد و با نواخته شدن ساز پیانو، حامی برای اجرای آن به میان تماشاگران رفت و قسمتی از آن را با همراهی حضار خواند و سپس به روی استیج بازگشت و ادامه قطعه با همخوانی حضار شنیدنی شد.

پس از قطعه «فقط نگاه می‌کنم»، نوبت به اجرای آهنگ «گل مینا» رسید و حامی اعلام کرد که این کار را برای مادر خود خوانده است و از تماشاگران خواست تمامی خانم‌های حاضر در سالن را تشویق کنند.

حامی سپس به اجرای قطعه «جایی نداره» پرداخت و «حرف عاشقونه» انتخاب دیگر حامی بود که با همخوانی علیرضا میرآقا اجرا شد و در ادامه تماشاگران شاهد اجرای قطعات «زمستون»، «یکسال دیگر»، «نارنج و ترنج»، «پشیمون نیستم»، «لالایی» و «غزل» بودند.

رضا تاجبخش (پیانو)، رضا لمعانی (گیتار)، عادل فلاح (کیبورد)، علیرضا میرآقا (ترومپت)، سهراب رمضانزاده (درامز)، کیوان فرشیدنیا (گیتار باس) و بهنام رهنما (گیتار) اعضای اصلی ارکستر را با همراهی ارکستر زهی و سکشن بادی برنجی به رهبری محمدرضا عقیلی تشکیل می‌دادند.

کنسرت حمید حامی 12بهمن‌ماه سال جاری در دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «نای و نی» و تهیه‌کنندگی حسن قنواتی نژاد برگزار شد.

نسرین مقانلو و حمید حامی«شوک»را روایت می کنندحمید حامی در بزرگداشت مجید انتظامی می‌خواندبرگزاری کنسرت حمید حامی پس از دو سال

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنسرت موسیقی کنسرت موسیقی حمید حامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ آیین پهلوانی دو هزار ساله بیل‌گردانی با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان محلات و مسولان برای استقبال از کشت‌های بهاره در شهر نیم ور این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی گفت: بیل گردانی ریشه در فرهنگ مردم نیم ور دارد و مردم این منطقه معتقدند، به برکت و زیادی آب در فصل بهار کمک می‌کند.

مرادی افزود: در این آیین ۱۲۰ نفر از کشاورزان از نیمه اسفند تا نیمه فروردین، مسیر ۱۸ کیلومتری از نهر‌ها و کانال‌های آب شهر را که مملو از گل و لای و گیاهان شده با همکاری هم پاکسازی می‌کنند. پس از لایروبی جوی‌های آب، در آیینی بیل گردانان به نوبت، هفت بیل را در دو دسته چهار و سه تایی به یکدیگر بسته و با مهارت و قدرت در دو جهت مخالف به صورت ضربدری بالای سر می‌چرخانند و قدرت نمایی می‌کنند.

به گفته مرادی ریشه آیین بیل‌گردانی به دلیل اهمیت آبیاری در این شهر و جنگ دیرینه انسان و طبیعت بر سر آب اجرا می‌شود.

این مراسم با اجرای موسیقی محلی و برگزاری غرفه‌های سوغات محلی و صنایع دستی در نیم ور از توابع شهرستان محلات اجرا شد.

آیین بیل گردانی در سال ۱۳۸۹ ثبت معنوی شده است ومقدمات ثبت جهانی آن در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • شکوفه‌های بهار نارنج در مازندران
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است