Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – برانکو ایوانکوویچ پس از بازی تیم ملی عمان و استرالیا که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید در کنفرانس خبری شرکت و به نکته های زیر اشاره کرد:

*در ابتدا می‌خواهم به بازیکنانم برای عملکردشان در این بازی سخت مقابل استرالیا تبریک بگویم. عالی بازی کردند و از جان و دل مایه گذاشتند و برای خودشان و خانواده‌هایشان و به خصوص مردم عمان بازی ‌کردند؛ قدرت خودشان را برای بازی مقابل تیم‌های ملی بزرگ نشان دادند و من کاملا از چیزی که از خودشان به‌نمایش گذاشتند راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*بازی آسانی برای‌مان نبود و همه از قدرت و توانایی تیم ملی استرالیا با خبر هستند و از امکانات خوب و وسیع و بازیکنان بین‌المللی و لژیونرهایشان مطلعند.

*غایبان بسیاری به‌خاطر ابتلا به ویروس کرونا و مصدومیت‌های دیگر داشتیم و از حضور بازیکنانی مثل حارب هم محروم بودیم چون در بازی گذشته مصدوم شد. بازیکنان‌مان درحالی وارد بازی شدند که بیش از حد تیم استرالیا را دست بالا گرفته بودند؛ بین دو نیمه با آنها صحبت ‌کردیم و آموزش‌هایی به آن‌ها دادیم که تغییرات را انجام دادند.

*مرحله اصلی آماده‌سازی بازیکن باشگاه است و در برهه‌های گذشته ما به‌خاطر شرایطی که در کل جهان وجود داشت اردوهای خوبی نداشتیم و بازیکنان در باشگاه‌هایشان به آمادگی کامل نرسیده بودند. از آقای شیخ سالم الوهیبی و مجلس و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عمان تشکر می‌کنم که توانستند هر آنچه نیاز هست را برای تیم ملی فراهم کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی عمان تیم ملی استرالیا تیم ملی استرالیا تیم ملی عمان مقدماتی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند

به گزرش خبرنگار مهر، غفور حضوری ظهر شنبه در بازدید از اردوگاه فرزندان امام (ره) اردبیل اظهار کرد: تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردوهای تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور شرکت کنندگان در اردوی تربیتی و تفریحی دانش آموزان مدارس منتخب در محلات هدف حاشیه نشین خاطرنشان کرد: این اردوها با محوریت کانون های فرهنگی – تربیتی نور و شهید رجایی برگزار شد و امید و نشاط را دو رهاورد مهم اردوهای تربیتی وتفریحی دانش آموزان ایجاد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با شرکت در این اردوها، دانش آموزان در کنار دریافت مهارت های کارجمعی، ارتباط اجتماعی، تاب آوری، نوع دوستی و زندگی در شرایط سخت، امید و نشاط را در وجود خود تقویت و با روحیه مضاعف در جریان تعلیم و تربیت قرار می گیرند.

حضوری ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام یافته و با حمایت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردوهای تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد که در جای خود کم سابقه است.

وی ادامه داد: اردوی تفریحی و تربیتی دانش آموزان محلات هدف حاشیه نشینی در قالب تفاهم نامه همکاری های مشترک آموزش و پرورش و سازمان امور اجتماعی کشور در محل اردوگاه های فرزندان امام و مقدس اردبیلی برگزار شده است.

کد خبر 6089997

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول