Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی گفت:کشور به برکت تلاش‌های امام(ره) و شهدا به استقلال کامل رسیده و بلای جامعه بی تفاوتی نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ضعف مقابل خواسته‌های دشمنان است و مسئولان باید نسبت به این مسائل مهم هوشیار باشند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با تولیدکنندگان و فعالان صنعتی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار کارآفرینان و فعالان اقتصادی را افسران با اخلاص در جنگ اقتصادی با دشمنان اعلام کردند به همین سبب آنها باید با تمام توان و با استفاده از ظرفیت داخلی در راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مدت 43 سال گذشته موفقیت‌های بسیاری کسب کردیم، باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و درواقع به برکت انقلاب اسلامی تحول عظیم در کشور ایجاد کنیم به طوری که انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف تحول‌آفرین بود و باید این تحول در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و معنوی بیشتر شود.

 مردم ایران باید با تکیه بر توان داخلی قله‌های اقتصادی و فرهنگی را فتح کنند 

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی ادامه داد: همان طور که مردم ایران از شعور دینی و انقلابی بالایی برخوردار هستند باید قله‌های بلند اقتصادی و فرهنگی را فتح کنند و با وجود اینکه امروز در بعضی از حوزه‌های تبلیغاتی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره مشکلاتی وجود دارد اما باید از همه توان و ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات استفاده کنیم.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در زمینه مشکلات حوزه خودروسازی داخلی تذکراتی دادند که همه بخش‌های تولیدی باید به راهبردهای مقام معظم رهبری توجه کنند همچنین استان مرکزی هم با فعالیت بیش از 530 معدن و ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی باید در مسیر تحقق گفته‌های مقام معظم رهبری حرکت کند.

وی با اشاره به اصل 44 قانون اساسی گفت: با اجرای اصل 44 قانون اساسی انتظار می‌رفت در فرآیند تولید کشور معجزه‌ اتفاق بیفتد که 18 واحد تولیدی استان در این راستا به بخش خصوصی واگذار شد اما این واحدها با مشکلات مختلف مواجه و بعضی نیز به رکود کشیده شدند.

لازمه توسعه کشور استفاده از نیروهای کارآمد و تحصیل کرده است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در کشور و استان مرکزی ظرفیت‌های ارزشمندی وجود دارد که با بهره‌برداری صحیح، استفاده از نیروهای کارآمد و تحصیل کرده می‌توان زمینه توسعه بیشتر کشور را فراهم کرد.

دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: استان مرکزی با وجود فرهیختگان و نخبگان بسیار از دیرباز نقش مهمی در اداره امور کشور داشته و افراد بزرگی از استان مرکزی در بخش‌های مختلف دولتی و حاکمیتی نقش آفرین بودند به همین سبب از استان مرکزی استان امام(ره) انتظار بیشتری می‌رود به همین سبب همه باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی تصریح کرد: کشور به برکت تلاش‌های امام(ره) و شهدا به استقلال کامل رسیده و بلای جامعه بی تفاوتی نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ضعف مقابل خواسته‌های دشمنان است که مسئولان باید نسبت به این مسائل مهم هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی بود که ملت ایران را از شر گرگ‌های وابسته به استکبار و استعمار جهانی و بی‌هویت آزاد کرد و جبهه غیرتمندان مقاومت و توحید در منطقه را تشکیل داد.

دری نجف‌آبادی افزود: برای تحقق بیانات و اهداف مقام معظم رهبری باید الگوهای موفق، نوآوری‌های جدید و دانش بنیان پای کار باشند که در این صورت می‌تواند معجزه آفرین باشد و بیکاری را در کشور نابود کند.

وی تصریح کرد: رژیم پهلوی جز خیانت و نابودی منافع چیزی نداشت و توجهات امام عصر(عج) به کمک ملت ایران آمد، انقلاب امام خمینی(ره) تشکیل شد و امروز باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

 همه ظرفیت‌های استان برای عمل به دستورات مقام معظم رهبری به کار گرفته شود 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌های استان باید برای عمل به دستورات مقام معظم رهبری در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به کار گرفته شوند که برای تحقق این مسئله نیاز به نقشه راه داریم.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و دوری از وابستگی‌های نفت نیاز به عزم همه جانبه و اراده ملی دارد و مدیران که سربازان جنگ اقتصادی هستند باید در این راستا پیشگام و پیشتاز باشند.

اهداف موجود در حوزه اصل 44 محقق نشده استاجرای اصل 44، پاشنه آشیل اقتصاد/ اهلیت سنجی بازدارنده بحران‌ها در واگذاریها استجهانگیری: رهبرانقلاب با ابلاغ سیاست‌های اصل 44 انتظار تحول بزرگ در اقتصاد را داشتند

وی با اشاره به رحلت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: این عالم فرزانه که بیش از یک قرن در راه آرمان اسلام و مسیر اهل بیت(ع) با ساده زیستی، تواضع، مجاهدت و بصیرت نقش آفرینی کرد، از استوانه‌های حوزه‌های علمیه بودند و در بسیاری از مسائل دینی، انقلابی و کشور دلسوزانه و مجاهدانه همراه با اراده قوی نقش آفرینی کردند.

انتهای پیام/713/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فقیه در استان مرکزی مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی دری نجف آبادی نماینده ولی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم دهقانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز شهرستان بجستان اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان سالن ورزشی استانداردی ندارد.

امام جمعه شهرستان بجستان ضمن تشکر از نماینده منتخب مردم گفت: علی‌رغم اینکه مقرر شده بود اقداماتی در این زمینه انجام شود ولی هنوز هیچ کاری انجام نشده است.

وی ضمن تبریک روز شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی اهمیت زیادی داشته و منشأ آبادانی، تحول و توسعه مناطق شهری و روستایی هستند. از این شوراها می‌توانند در تحقق اهداف مورد نظر، راه گشای امور باشد.

دهقانی با انتقاد شدید از برخی کارشکنی‌ها گفت: برخی دستگاه‌ها در شهرستان بجستان با تولید همسو نیستند.

امام جمعه شهرستان بجستان گفت: چرا باید اشک تولید کننده شهرستان را در بیاوریم. چند روز پیش یکی از تولید کنندگان گفت: من از بجستان نرفتم، بلکه از شهرستان فرار کرده ام.

وی خطاب به دستگاه قضا گفت: بحث جرم و حمایت جداست. در بحث تولید، تاکید ما، فرمایش مقام معظم رهبری است. ما باید برای کارآفرینان که به شهرستان می آیند فرش قرمز پهن کنیم، نه اینکه اینها را فراری دهیم.

دهقانی گفت: چرا باید برای مردان ما برای امرار و معاش به شهرستان‌های دیگر بروند.

امام جمعه شهرستان بجستان مجدداً تاکید کرد: همه باید در مقوله تولید و حل مشکلات کارآفرینان بجستان همراه با فرمایش مقام معظم رهبری باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از مسؤولان بابت اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) خاطر نشان کرد مفتخریم در شهرستان بجستان هیچ بی حجابی نداریم.

کد خبر 6089175

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید