Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های عبری اعلام کرد که مقاماتی در دستگاه امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به شدت از اظهارات نفتالی بنت، نخست‌وزیر این رژیم درباره استقرار سامانه‌های پدافند هوایی لیزری در جنوب اراضی اشغالی طی یک سال انتقاد کردند.

روزنامه عبری زبان معاریو در این باره نوشت: پس از اظهارات نفتالی بنت منابعی در دستگاه امنیتی و نظامی گفتند که اظهارات وی با واقعیت موجود مغایرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع گفته‌اند: پس از سالها کار و تلاش بر روی این موضوع، طی دو سال گذشته شکست‌های مختلفی در برخی آزمایشات رخ داده است، اما با این وجود تخمین زده می‌شود که دست‌کم سه سال طول بکشد تا امکان به کارگیری عملیاتی آنهم طی چند مرحله فراهم شود.

معاریو همچنین نوشت: منابع مذکور گفتند که مسئله مربوط به سامانه‌هایی است که قرار است مکمل سامانه‌های پدافندی حال حاضر ازجمله سامانه‌های "گنبد آهنین" باشند و نه اینکه جایگزین آن‌ها شود، این طرح بسیار مهم بوده و ما نسبت به آن اطمینان داریم، اما هنوز زود است که درباره آن صحبت شود.

معاریو همچنین به نقل از منابع دیگر گزارش داد که این صحبت‌ها با توجه به ملاحظات سیاسی مطرح شده است.

این انتقادات پس از آن مطرح شد که نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که ارتش این رژیم طی یک سال سامانه پدافند هوایی مبتنی بر لیزر را در جنوب اراضی اشغالی مستقر خواهد کرد.

310 310

کد خبر 1599007

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نفتالی بنت رژیم صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • ضرب و شتم نظامیان زن اسرائیلی بعد از امتناع از حضور در ارتش
  • ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • تونل‌های بمب‌گذاری شده و کمین‌های پیشرفته؛ دردسر جدید نظامیان اسرائیلی+ فیلم
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی