Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، مهران تیشه گران رئیس فدراسیون در حکمی علی رغبتی را به عنوان رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان ناشنوایان اعزامی به بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل منصوب نمود و اولین جلسه ستاد اجرایی به ریاست دکتر رغبتی و با حضور دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون ، دبیر ، نواب رئیس و مسئولین کمیته های فدراسیون برگزار شد که بحث و بررسی پیرامون برنامه های کمیته های متناظر صورت گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رغبتی رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان ناشنوایان در المپیک ۲۰۲۱ ، در این جلسه حفظ آرامش و همدلی خانواده ناشنوایان تا بازی های المپیک را مهمترین اصل موفقیت کاروان کشورمان در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان خواند و با اعلام حمایت از برنامه های فدراسیون در راستای حضور پرقدرت در المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل، استمرار در تلاش و جدیت فدراسیون با هدف کسب موفقیت و افتخار برای ایران اسلامی را خواستار شد .

در این جلسه تیشه گران رئیس فدراسیون ضمن تشکر از قبول مسئولیت توسط رغبتی به عنوان رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان اعزامی به بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۱ در برزیل ، اظهار امیدواری کرد با تلاش و کوشش کادرفنی و ورزشکاران عزیز بتوانیم در مسابقات بهترین نتیجه را کسب نماییم.

در ادامه مسئولین کمیته ها گزارشی از برنامه های خود را ارائه نمودند.

بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان، اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در کاسیاس دو سول برزیل برگزار می گردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی رغبتی برزیل برزیل علی رغبتی فدراسیون ورزش های ناشنوایان کاروان ورزش ایران بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!