Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال شیبه بعد از ظهر امروز چهارشنبه در آئین تحویل واگذاری ۲۱۰ مسکن محرومان خوزستان که با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و سید فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای جدی کمیته امداد بحث توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است، اظهار کرد: ساخت واحد مسکونی در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت یکی از رویکردهای جدی کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: یکی از برنامه‌های دیگری که با بحث توانمندسازی نیازمندان ارتباط مستقیم دارد، بحث مسکن خانواده‌های تحت حمایت است که در این زمینه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی با همکاری سپاه و بسیج در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به قرارداد سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد بیان کرد: در قالب این تفاهم‌نامه در فاز دوم ۲۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان ساخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: طبق توافقات در فاز سوم، ساخت ۱۵۰ واحد دیگر به مناسبت دهه فجر آغاز خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه از رایگان شدن هزینه‌های آب، برق و گاز برای مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و از آنها خواست تا در سایت امداد ثبت نام کنند.

وی خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه مستضعفان را مهمترین رسالت انقلاب اسلامی دانست و گفت: ذات کمیته امداد، بسیج و سپاه امدادرسانی و خدمت به مردم است و با توجه به نقش محرومان و مستضعفان در پیروزی انقلاب توجه به مشکلات این قشر را در صدر برنامه‌هایمان داریم.

کد خبر 5415503

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد خوزستان سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان مسکن مددجویان دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت کرمانشاه بارش برف تعطیلی مدارس زنگ انقلاب ایلام خراسان رضوی شیراز برای مددجویان کمیته امداد تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با قدردانی از همراهی خیرین در برنامه‌های کمیته امداد اظهار کرد: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی؛ کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به ۴ هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.

صالحی همچنین از افزایش دریافتی ایتام زنجانی خبر داد و گفت: دریافتی ماهیانه ایتام به حدود ۲ میلیون تومان در ماه رسیده است و دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹۱۰ هزار تومان در ماه است.

وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

کد خبر 6096863

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود