Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۴ طرح دریایی و بندری با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد و ۵۳۵میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز، علی‌رضا محمدی کرجی‌ران در تشریح جزییات طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر ۱۴۰۰ اظهار داشت: ۱۴طرح بندری و دریایی استان با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان با احتساب یک پروژه دیگر به میزان ۸۵۰ هزار یورو به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی احداث تاسیسات مخازن نگهداری مواد زائد نفتی، احداث مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، احداث اسکله تجاری بندر چند منظوره سیریک و ساخت و ساخت و به آب اندازی شناور طنابگیر همیار ۴ را از شاخص‌ترین طرح‌های قابل بهره‌برداری اداره کل بنادر هرمزگان در دهه فجر ۱۴۰۰ اعلام کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، ساخت و به آب اندازی شناور طنابگیر همیار ۴ از طرح‌های مهم و شاخص قابل آماده افتتاح در دهه فجر امسال اعلام کرد که برای تکمیل آن ۸۵۰ هزار یورو هزینه شده است.

محمدی‌ کرجی‌ران از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری در بزرگترین بندر تجاری کشور به هدایت سیلاب اراضی غرب بندر شهید رجایی، تعمیرات اساسی انبار ۲۲ ترانزیت و شبکه برق رسانی به مکنده‌های غلات این بندر، تغییر کاربری یک فروند بارج ۵۰۰ تنی جهت انجام عملیات سوخت رسانی به کشتی‌ها و تعمیرات اساسی و بهره‌برداری از یک فروند کشتی‌ بویه‌گذار اشاره کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اضافه کرد: احداث ایستگاه آتش نشانی بندر شهید حقانی، تعمیرات اساسی محور C و A مجتمع بندری شهید رجایی، بهره برداری از ساختمان خدمات رفاهی و تعمیرات اساسی فاز یک اسکله بندرلنگه و ساخت و بهره‌برداری از اسکله فلزی شناور بخش دیگری از طرح‌های بندری و دریایی قابل افتتاح در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه عمده منابع مالی این طرح‌ها از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر و بخشی دیگر نیز از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تامین شده است، اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها، برای ۳۹۵ نفر در زمان بهره‌برداری اشتغال ایجاد می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین دهه فجر بندر چند منظوره بنادر هرمزگان برق تغییر کاربری بندر شهید رجایی انقلاب منابع مالی بخش خصوصی بندر شهید رجایی بنادر هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بهره برداری تعمیرات اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد

سرپرست واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی گفت: تعمیر واحد سیار فرآورشی (اسکید مونتد) با ظرفیت تولید بیش از ۵۰ هزار بشکه نفت در روز با رعایت همه الزام‌های ایمنی و فنی پس از پنج سال انجام شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، رضا طرفی درباره تعمیرات اساسی واحد سیار فرآورشی بیان کرد: با توجه به اینکه راهبری این واحد عملیاتی در سال ۱۴۰۲ به شرکت نفت و گاز اروندان تحویل شد، همسو با برنامه‌های کلان شرکت ملی نفت ایران برای برداشت هرچه بیشتر و افزایش تولید از میدان‌های مشترک، پس از تحویل‌گیری این تأسیسات از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، برنامه‌های تعمیرات اساسی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه نفت در روز، پنج سال عملیاتی بوده و پیش از این تعمیرات اساسی روی آن انجام نشده است، افزود: بر همین اساس، شرکت نفت و گاز اروندان برنامه‌های خود را برای اصلاح، تعمیر، نگهداری و بازرسی مخازن موجود به‌منظور افزایش تولید و کارایی بهتر تجهیزات فرایندی آغاز کرد.

سرپرست واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی گفت: در نشست‌های مشترک در همه بخش‌ها الزام‌های مورد نیاز در نظر گرفته شد و پس از صدور مجوزهای قانونی و دستورعمل‌های اجرایی و ایمنی از سوی مدیریت شرکت نفت و گاز اروندان به پیمانکار، کار تعمیرات اساسی از ۱۹ فروردین‌ امسال با نظارت و مدیریت ما آغاز شد.

طرفی با بیان اینکه تعمیرات اساسی روی پنج مخزن نفت شامل سه مرحله تفکیک‌گر و دو مرحله نمک‌گیر انجام شد، ادامه داد: مراحل تمیزکاری و تعمیر با خارج‌کردن ۶۰۰ قطعه داخلی آغاز شد و مرحله بستن آن‌ها طی روزهای اخیر پایان یافت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و راه‌اندازی دوباره ردیف نخست این واحد تصریح کرد: پیش از راه‌اندازی دوباره همه برنامه‌های ایمنی، PSSR (بازبینی ایمنی پیش از راه‌اندازی) و موارد مربوط به الزام‌های پیش از راه‌اندازی در نشست‌های تخصصی بررسی و با اجرای همه الزام‌های ایمنی دوباره راه‌اندازی شد.

سرپرست واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی اظهار کرد: در این تعمیرات اساسی ۶۰۰ مترمربع از مخازن و تجهیزات، ۶۰۰ قطعه، همه شیرآلات فرایندی، پمپ‌ها و دیگر تجهیزات مربوط به ردیف نخست کارخانه شست‌وشو، سرویس و تعمیر شد.

وی بیان کرد: در مدت این فرآیند، تعمیر همه مراحل کار با هماهنگی، نظارت بازرسی و اچ‌اس‌ئی انجام شد و هیچ‌گونه حادثه‌ای رخ نداد و رعایت نکات ایمنی را در درجه اول اهمیت کار قرار دادیم.

دیگر خبرها

  • ۱۵۴ همت در پروژه های بندری سرمایه گذاری می شود
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟