Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@05:31:26 GMT

اومیکرون چه مدت روی پوست و سطوح می‌ماند؟

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۲۳۷۰

اومیکرون چه مدت روی پوست و سطوح می‌ماند؟

یک اپیدمیولوژیست درباره میزان ماندگاری ویروس کرونای اومیکرون بر روی سطوح و پوست توضیح داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمید سوری درباره میزان ماندگاری کرونای اومیکرون بر روی سطوح و پوست، گفت: مطالعات جدید نشان داده است که ماندگاری اومیکرون بر روی پوست و سطوح چند برابر وارایانت دلتا و واریانت‌های قبلی است.

ماندگاری ۸ روزه اومیکرون بر روی پوست و سطوح

وی افزود: واریانت‌های قبلی کرونا هیچ کدام بیش از ۲۰ ساعت بر روی پوست و سطوح نمی‌ماندند، اما در حال حاضر تحقیقات نشان می‌دهد که اومیکرون ممکن است حتی تا هشت روز بر روی پوست و سطوح بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوری تاکید کرد: بنابراین بهداشت دست، فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند و حتما برای این موارد باید پویش‌های کشوری برگزار شود که مردم از این فضای به ظاهرا عادی خارج شوند. در حال حاضر در سطح شهر‌ها نمودی از اینکه درگیر یک واریانتی با قابلیت انتقال بسیار بالا هستیم، نمی‌بینیم که به این معناست که جامعه دارد رفتار‌های عادی و طبیعی خود را پیش می‌برد و ویروس هم کار خودش را انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: مردم باید شرایط جدید را به خوبی درک کرده و خود و زندگی‌شان را با شرایط اومیکرون ی که دارد به سرعت افزایش می‌یابد، منطبق کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شجاعت مبارز معروف آمریکایی در مهار تمساح با دست خالی (فیلم) بزرگترین مزرعه پرورش تمساح جهان؛ فرآیند فرآوری گوشت و پوست تمساح (فیلم) تعقیب و گریز تمساح و غزال در دریاچه / شکار لحظه‌ای که شبیه آن دیده نشده (فیلم)

دیگر خبرها

  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • کبد چرب و دردسرهایش
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • خاطرات ماندگاری که مسعود اسکویی در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • تقویت کننده موی مردانه
  • نشانه‌ها و علائم بیماری کبد
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو