Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-06@23:08:36 GMT

پادکست | بازار سهام در هفته‌ای که گذشت چگونه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۲۹۲۴

پادکست | بازار سهام در هفته‌ای که گذشت چگونه بود؟

‍‍‍‍‍‍

در دهمین قسمت از پادکست بورس بازار پادکست به همراه آقای اشتیاقی کارشناس بازار سرمایه به بررسی اتفاقات بازار بورس در هفته‌ای که گذشت پرداختیم.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز-عرفان جابری؛ وضعیت بازار سرمایه این هفته به مراتب بهتر بود و بازار به سمت بالا حرکت کرد. شاخص کل بورس با رشد ۵.۴۳ درصدی از محدوده یک میلیون و ۲۷۶ واحد به یک میلیون و ۳۰۱ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به گفته کارشناس بازار سرمایه، این هفته شاهد خروج ۹۴۰ میلیارد تومان از بازار سرمایه بودیم که این نشان از عدم بازگشت اعتماد حقیقی‌ها به بازار سرمایه است.
همچنین صنعت پالایشی، به دلیل گزارشات بسیار خوبی که ارائه کردند، بیشتر مورد تقاضا قرار گرفتند و جزو صنایع پیشتاز این هفته بودند.   با توجه به افزایش ملایم حجم و همچنین مشارکت معامله گران حقیقی و حقوقی در خرید و فروش در نماد‌های پر تراکنش، به نظر می‌رسد که سرمایه گذاران فعال بازار تمایل به تمرکز سرمایه و ایجاد رشد در بازار را دارند. البته هنوز اعتماد کافی بر روند بازار سرمایه به منظور ورود پول ایجاد نشده است. با این حال شاهد ورود پول نه چندان قدرتمند، اما امیدوار کننده به بازار سرمایه هستیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: بورس ، پادکست ، بازارسرمایه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QcK

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بورس پادکست بازارسرمایه بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، برزو حق شناس، کارشناس و فعال بازار سرمایه در رابطه با فلسفه بازارگردانی و مخالفت یا موافقت با این موضوع بیان کرد: بنده قصد ندارم به این موضوع به عنوان یک دیدگاه صفر و صد نگاه کنم. در مجموع، اگر بخواهیم بگوییم که بازارگردانی از سال ۹۹ به بعد برای بازار سرمایه مفید یا مضر بوده است؟ باید به این نکته توجه کرد که بازارگردانی در مقاطعی، نقدشوندگی بازار را بالا برده و اجازه داده است افرادی که قصد خروج از بازار و یا ورود به آن را داشته‌اند این کار را انجام دهند و این موارد از جمله محاسن بازارگردانی محسوب می‌شوند، ولی در مجموع، اگر بخواهیم مزایا و محاسن آن را کنار هم بگذاریم به نظر بنده، بازارگردانی به ضرر بازار سرمایه بوده؛ به‌طوری که بیشتر به بورس ضربه زده است تا این‌که بخواهد برای آن کمک‌کننده باشد و برای این موضوع، دلایل خاص خودم را دارم. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J3A

دیگر خبرها

  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص