Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- مجیدصالحی امیر گفت: تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت در بافت‌های فرسوده شهری در حال حاضر ۳۵۰ میلیون تومان در مراکز استان‌ها و ۳۰۰ میلیون تومان در سایر شهر‌ها برای متقاضیان فراهم شده است.

این افزایش تسهیلات شرایط مناسبی را فراهم می‌کند تا افرادی که متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات نوسازی درمحدوده‌های بازآفرینی شهری هستند از این امتیاز بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: این میزان تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان به ازاء هر واحد و با نرخ سود ۵.۹ درصد بوده که امتیاز ویژه‌ای به شمار می‌رود و باید از سوی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها ابلاغ شود.

این مسئول گفت: شرکت بازآفرینی شهری ایران در نظر دارد از محل منابع تبصره ۱۸قانون بودجه سال۱۴۰۰نسبت به پرداخت «تسهیلات ویژه» وبا شرایط جدید به کلیه سازندگان، انبوه سازان ومتقاضیان نوسازی و احداث مسکن در بافت‌های فرسوده، تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی (محلات هدف بازآفرینی شهری) اقدام کند.

صالحی گفت: مالکین و صاحبان این طرح‌ها با دارا بودن پروانه ساخت از شهرداری و حداقل ۱۰ درصد پیشرفت کار (پایان مرحله پی سازی) و امکان ترهین سند زمین طرح، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات نوسازی مردمی به آدرس اینترنتی facility.udrc.ir از تسهیلات مشارکت مدنی ارزان قیمت بانکی برای دوران ساخت برخوردار شوند.

معاون مسکن و ساختمان راه شهرسازی همدان در خصوص امتیازات و مشوق‌ها گفت:پرداخت تسهیلات کمک ودیعه اسکان موقت در کلانشهر‌ها افزون بر ۶۰۰میلیون ریال و در سایر شهر‌ها ۴۵۰ میلیون ریال با نرخ ۴درصد و بازپرداخت ۳۶ماه بوده و حداقل ۵۰ درصد هزینه صدور پروانه ساختمانی از سوی شهرداری‌ها دارای تخفیف است.

صالحی امیر گفت: متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه و احراز شرایط، برای دریافت تسهیلات مشارکت مدنی ساخت و تسهیلات ودیعه اسکان موقت به شعب بانک‌های عامل در سراسر کشور معرفی خواهند شد.
منبع ایسنا
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهر سازی تسهیلات نوسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید