Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@20:18:35 GMT

هشتمین یادواره ۲۲ شهید انقلاب در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۳۹۸۴

هشتمین یادواره ۲۲ شهید انقلاب در یزد برگزار شد

به گزارش ایرنا، امام‌جمعه بخش مرکزی یزد در این مراسم با اشاره به اینکه در سال ۵۶ و ۵۷ مردم پای کار آمدند و انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید گفت: زیبایی‌های انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها در دنیا اصلا قابل مقایسه نیست.

حجت‌الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در این مراسم که با رعایت نکات بهداشتی و محدود برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و حضرت امام‌خمینی (ره) افزود: امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهداست و اگر آنان نبود علم هم رواج پیدا نمی‌کرد و باید راه شهیدان زنده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، شهدا را عامل تداوم انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: شهدا تنها قشری به شمار آمده که هیچکس بر آن‌ها حق ندارد بلکه آن‌ها بر همه اقشار دارای حق هستند و حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمانش با ایثار و فداکاری توانستند لکه ننگ داعش که علیه بشریت شکل گرفته بود، را از بین ببرند.

در این مراسم همچنین از نماهنگ «غیرت بی پایان» به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین بزرگیان رونمایی شد و همچنین گروه سرود میعاد، آوای مقاومت، شهید ساداتی و گروه سرود شمیم آسمان یزد در این نماهنگ مشارکت دارند.

جشن‌های ویژه سالگرد پیروزی انقلاب‌ از روز سه‌شنبه هفته جاری با اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرتی در شهرها و روستاهای ۱۱ شهرستان استان یزد آغاز شد.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد ۲۲ نفر در حوادث مختلف انقلاب به شهات رسیدند.

   

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران یزد شهدا مهران فاطمی آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران یزد شهدا انقلاب اسلامی ایران یزد شهدا مهران فاطمی آیت الله محمدرضا ناصری انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد

همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکر‌های مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام (عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد