Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@02:28:53 GMT

وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی در راه بهارستان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۴۳۸۷

وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی در راه بهارستان

حضور حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار دارد.

به گزارش مشرق، دستور کار هفته آتی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

یکشنبه ۱۷ بهمن ماه، کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با حضور نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره)، مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات در دستور کار خود دارد و همچنین دعوت از دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی و معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی مقررات حاکم بر روابط کار در مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی از دیگر برنامه‌های کمیسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه، نشست اعضای کمیسیون اجتماعی با حجت‌الله عبدالملکی وزیر  تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان ایشان و رؤسای سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه در دستور کار این کمیسیون است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت مجلس دولت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حجت الله عبدالملکی کمیسیون اجتماعی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کار و رفاه اجتماعی کمیسیون اجتماعی دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان تهران؛ ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: درمسیر تحول و تعالی و با اجرای برنامه‌های عملیاتی در دادگستری استان تهران ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان کاهش ۲۴ درصدی داشته است.

نیکوکار تصریح کرد: با پیگیری‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در جهت برگزاری شورای اجتماعی پیشگیری شهرستان‌ها، شهرستان بهارستان با اجرایی کردن مصوبات جلسات برگزار شده موفق به کاهش ورودی پرونده‌های طلاق توافقی به میزان بیش از ۲۴ درصد شده است.

وی افزود: اقدامات دادگستری بهارستان در راستای اهداف پیشگیرانه، موجب کاهش ورودی پرونده در ۷ اتهام از ۱۰ اتهام اول آن و همچنین تقلیل ورودی پرونده در ۵ حوزه تصرف عدوانی، طلاق توافقی، حوزه مواد مخدر، ایراد صدمه بدنی غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی و سرقت مستوجب تعزیر شده است.

نیکوکار گفت: سازگاری میان زوجین نیازمند کسب مهارت‌های لازم به وسیله آموزش است تا با کمک آن بتوان یک زندگی با کیفیت مطلوب را تجربه کرد؛ زیرا خوب زندگی کردن یک مهارت اکتسابی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تاکید کرد: طلاق تنها راه حل برای پایان دادن به اختلافات نیست و این اصل باید تا حد ممکن به شکل کم و محدود مورد استفاده قرار گیرد و تا جایی که امکان دارد به‌عنوان آخرین گزینه مطرح شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران