Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار فارس گفت: اجرای بسیاری از اقدامات برای احیای تالاب‌ها نیاز به اعتبار دارد و نمایندگان مجلس باید برای تامین اعتبار آن کمک کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه ظهر امروز در مراسم روز جهانی تالاب‌ها که در شهرستان بختگان برگزار شد، اظهارداشت: در ابلاغیه گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری مطرح کردند مباحث مربوط به محیط زیست، حفاظت و احیای آنها مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی از مواردی که در این ابلاغیه مطرح شده است، گفت: تدوین اطلس زیست بوم کشور، مقابله با تهدیدات محیط زیست، گسترش صنعت سبز و محصولات کشاورزی ارگانیک، بهره‌گیری از توانمندی‌های محیط زیستی، بهینه‌سازی مصرف آب و ترویج مواد سوختی متناسب با محیط زیست،تعادل‌بخشی برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی، اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری، کنترل ورود آلاینده‌ها، حمایت و تشویق‌ سرمایه‌گذاری‌های محیط زیست و
تشویق اخلاق محیط زیستی از جمله مباحث مواردی است که در ابلاغ گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری مطرح کردند.

استاندار فارس خطاب به نماینده مردم نی‌ریز و بختگان گفت: اجرای بسیاری از اقدامات نیاز به اعتبار دارد و نمایندگان مجلس باید برای تامین اعتبار آن کمک کنند.

ایمانیه همچنین با بیان اینکه برای انجام طرح‌های حفاظت از محیط زیست از جمله احیای تالاب‌ها
همه اعضای دولت باید پای کار بیایند، افزود: احیای تالاب‌ها امری نیست که فقط توسط سازمان محیط زیست انجام شود و باید همه پای کار باشند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این برنامه آغازی برای جهش حفاظت از محیط زیست و احیای تالاب‌ها باشد، امید است که  فارس در این زمینه نیز بتواند شروع‌کننده و پیشتاز باشد.

پروتکل‌خاص و ویژه برای احیای تالاب‌های استان فارس تدوین شودبرگزاری مراسم روز جهانی تالاب‌ها در تالاب بختگانمعاون عمرانی استانداری اصفهان: با اقدامات عالمانه و نگاه تخصصی مشکلات تالاب گاوخونی برطرف می‌شود

استاندار فارس با بیان اینکه باید یک سند ملی برای اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بخش محیط زیست تدوین شود، افزود: همه دستگاه‌ها و مسئولان باید بر اجرای آن اصرار داشته باشند و مردانه همه پای آن بایستند.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احیای تالاب ها محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • حقابه هورالعظیم چگونه تامین می‌شود؟
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است