Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حبیب حی بر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیب اُمیکرون به صورت آسانسوری بوده و شیوع بسیار بالایی دارد لذا با توجه به ظرفیت محدود بیمارستانها، قطعا پیشگیری بسیار مهمتر است.

وی با بیان اینکه ظرفیت بخش درمان نامحدود نیست افزود: روز گذشته حدود چهار هزار بیمار کرونایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان خوزستان مراجعه کردند که این آمار برای یک روز بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در حال حاضر ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان رازی اهواز تکمیل شده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حال حاضر بیش از ۲۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که با این شیب تند بستری، نگران کمبود تخت بیمارستانی هستیم زیرا ظرفیت نیروی انسانی متخصص و امکانات بیمارستانی نامحدود نیست.

وی به صدا درآمدن زنگ هشدار برای خانواده ها را ضروری دانست و گفت: در پیک قبلی، خانواده های زیادی به سوگ عزیزانشان نشستند لذا اکنون نباید عادی انگاری در جامعه رواج پیدا کند.

حی بر بیان کرد: اگر پیشگیری، تعطیلی تجمع و دید و بازدید، استفاده از ماسک، تزریق واکسن صورت نپذیرد شرایطی به مراتب وخیم تر از دوره های قبل در کمین خانواده های خوزستانی است.

وی افزود: به همان شکلی که در پیک قبلی عزیزانی را از دست دادیم، دوباره و در صورت سهل انگاری، این وقایع تلخ بار دیگر اتفاق خواهد افتاد لذا همه ما در مورد عزیزان و خانواده هایمان، مسئول هستیم.

در حال حاضر ۱۰ شهرستان خوزستان نارنجی، ۱۴ شهرستان زرد و سه شهرستان آبی کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان کارون اهواز محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری اومیکرون ؛ سویه تازه کرونا مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان کارون ویروس کرونا خوزستان کارون اهواز محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار ۴,۲۲۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۳۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

به گزارش اقتصاد ۱۰۰، امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۳۶ درصد) به ۴,۲۲۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۲۲۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۸۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۸.۰۶ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۲۳,۶۶۹ دینار عراق.

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد