Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@06:27:55 GMT

سگ ولگرد انگشت مرد جوان را با دندان کند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۶۲۱۲

سگ ولگرد انگشت مرد جوان را با دندان کند

به گزارش خبرآنلاین،یک مرد جوان ۳۴ ساله اهل روستای جریک شهرستان مسجدسلیمان به دلیل گازگرفتگی توسط یگ سگ ولگرد متاسفانه انگشت دست راست ایشان قطع و دست دیگر ایشان نیز به شدت دچار گازگرفتگی شد.

در حال حاضر این بیمار در بخش داخلی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری می باشد.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است دو روز پیش نیز یک خانم جوان در مسجدسلیمان  مورد حمله یک سگ وحشی قرار گرفت و از دو ناحیه شکم و گردن دچار گازگرفتگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود سگ های ولگرد در همه جای شهر رفته رفته به یکی از مشکلات مدیریت شهری تبدیل شده است. بسیاری از شهروندان خواهان پاکسازی شهر از وجود این حیوانات هستند.

سگ های ولگرد شیوع بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و خطر حمله و گاز گرفتن، ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و همچنین آلوده کردن محیط است که تمام موارد فوق ضرورت جمع آوری و کنترل اصولی این حیوانات را نشان می دهد.

حضور سگ‌ها در اطراف شهر و برخی مواقع در سطح شهرستان آسایش مردم را به خطر انداخته است. هم‌اکنون افزایش سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان مخل امنیت و آسایش مردم و شهروندان شده و این یک واقعیت غیر قابل‌ انکار است. مطابق قانون، جمع آوری سگ های ولگرد در حیطه وظایف شهرداری ها است و به استناد بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، جلوگیری از شیوع امراض ساریه انسانی و حیوانی و جمع آوری حیوانات بلاصاحب و دفع حیوانات مریض، مزاحم و ولگرد از وظایف این نهاد است.

48

کد خبر 1599295

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سگ های ولگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا کلیک کنید

پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است اسناد بالادستی آموزش عالی یکپارچگی ندارند/ تورم قوانین معضل جدی نظام دانشگاهی محصولات دانشجویان دانشگاه آزاد به بازار «چارسوق» رسید/ تاسیس ۵۰ فروشگاه آنلاین انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم رفع محدودیت تحقیقات نظامی در آلمان/ ۶۰ دانشگاه آلمانی متعهد به تحقیقات غیرنظامی هستند نیمی از افراد بالای ۶۵ سال بی‌دندان هستند / چرا دندان پزشکان با بیمه‌ها قرارداد نمی‌بندند؟

عاطفه اسحاقی کد خبر: 1228920 برچسب‌ها کاغذ خبر

دیگر خبرها

  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند