Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه امام راحل در یک مبارزه مداوم و خستگی ناپذیر بساط سلطنت 2 هزار و 500 را برچید، گفت: سلاح امام در این مبارزه تبیین حقایق و معارف بود.

عباسعلی گرزین عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای اقشار و دهه فجر انقلاب اسلامی در گلزار شهدای گمنام آزادشهر، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بی شک ثمره خون شهیدان عزیز و مجاهد ماست، اظهار کرد: آنچه سرانجام به انقلاب اسلامی ایران منجر شد یک باور و ایمان راستین به وعده های الهی به مستضعفان و یاوران خدا بود که امام راحل در نقطه اوج عرفان و ایمان با مبارزه و نصرت الهی بینی سلطنت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله را به خاک مالید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این انقلاب تنها متعلق به مردم ایران عزیز نیست، افزود: تمامی امت اسلامی در سرتاسر جهان این انقلاب را متعلق به خود دانسته و امروز با آزادگی و آزادی خواهی ندای معارف و آرمانهای انقلاب را تا قلب اروپا و آمریکا طنین انداز کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه ملت همدل ایران یکی از بزرگت ترین تحولات تاریخ بشری را با رهبری روح خدا رقم زد، خاطرنشان کرد: هیچ کس در دنیا باور نمی کرد که امام راحل با مداومت و ممارست در تبیین یک قیام بزرگ بتواند بار دیگر حکومتی اسلامی و مبتنی بر معارف الهی را با وجود دشمنی های تمام دنیا به ثمر بنشاند.

گرزین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک معجزه الهی بود، ادامه داد: اگر معجزه الهی حضرت موسی عصای او بود تا بساط سح و جادوی فرعونیان را جمع کند، امام راحل عظیم الشان ما نیز با تبیین یعنی بیان حق و موشکافانه حقایق دشمنان اسلام را رسوا کرد و موفق شد بساط سلطنت شاهنشاهی را با مبارزه تبیینی جمع کند.

امام راحل با دستی خالی اما قلبی سرشار از ایمان به خدا به میدان آمد

وی با بیان اینکه راهی که رهبر معظم انقلاب نیز در پیش گرفته اند همین تبیین است، تصریح کرد: همه شاهد هستید که وقتی رهبر معظم انقلاب در نامه ای حقایق و مسیر حرکت را برای جوانان اروپا تبیین می کند چه موجی در دنیا شکل می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تاکید رهبر معظم انقلاب در ماههای جاری بر جهاد تبیین را در همین راستا قلمداد کرد و گفت: وقتی دشمنان با جنگ روایت ها به دنبال تغییر در مفاهیم و ارزشها و تحریف انقلاب و آرمانهای آن است بهترین روش بی تردید همان تبیین حقایق و معارف انقلاب است.

گرزین با اشاره به سرسپردگی رزیم منحوس پهلوی، اضافه کرد: در دورانی که دنیا را به دو بلوک شرق و غرب تقسیم کرده و در خاک کشورمان سران سه کشور جلسه گرفته و شاه ایران را به جلسه راه نمی دادند امام راحل قیام کرد و با دستی خالی اما قلبی سرشار از ایمان به خدا و ضمیر امیدوار به نصرت الهی و وحدت کلمه مردم به میدان آمد و ندای نه شرقی و نه غربی سر داد تا به وسیله مردم فهیم و شهیدپرور ایران اسلامی همه مکاتب غرب و شرق را به زباله دان تاریخ فرستاده و امت اسلامی را به آرزوی دیرین خود یعنی ایجاد حکومت مردمسالاری دینی رساند.

وی بر نقش شهدای عزیز در ایجاد استقلال و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: اگر نبود جانفشانی و مجاهدت شهدای عزیز این میهن بی شک این نهال نوپا در سال ۱۳۵۷ امروز به درختی تنومند تبدیل نمی شد هر چند ما هیچ گاه دشمنی و خباثت تمامی مسببان ۱۷ هزار ترور و شهادت قریب به ۲۰۰ هزار هموطنمان را فراموش نخواهیم کرد.

خبرنگار: پویا رجبلو

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا امام راحل جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران ایران تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی استان گلستان منحوس پهلوی گرزین امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم را مسموم کرده است و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این نا امیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دوره توانمندسازی معرفتی شناختی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت‌گانه مشهد مقدس با همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) در عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج در تسهیل امور در دوایر دولتی استان و با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی طی سخنانی در این دوره اظهار داشت: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت رسانی بهتر به مردم است، مردمی که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمانها وفادار هستند.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت مقام معلم و کارگر و اشاره به اینکه اینان دو قشر خدوم نظام و انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد : معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظورخنثی سازی توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب حرکت می کنند.

غیاثی خاطرنشان کرد: در مسئله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که مقام معظم رهبری فرمودند: «جهش تولید با مشارکت مردم»؛ این یعنی همان الگوی بسیج، این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم معظم له باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاههای مقاومت بسیج در ادارات ، تصریح کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم را مسموم کرده است و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

احمد زارعی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) نیز ضمن بزرگداشت مقام معلم و نیز هفته کار و کارگر، اظهار داشت: فلسفه این مراسم به عنوان دوره آموزشی و توانمندسازی فرماندهان بسیج ادارات یک نگاه کاملاً تخصصی در حوزۀ تعریف کار در جهت وظیفه مشترک با تسهیل امور مردم در ادارات، بیان دیدگاه‌ها، تعامل و هم‌افزایی بین دستگاهی دولتی است.

زارعی با تأکید بر رفع مشکلات و مسئله‌ها کمک و خدمت رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم، یادآور شد: فرماندهان بسیج در ادارات حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند و پایه مهم آن فقط مردم می‌باشند که هدف اصلی از این دوره های آموزشی تبیین مشارکت و جلب رضایت مردم است.

وی بیان کرد: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین است که مردم عزیز از آن محرومند و برای جهت نیل به سمت تعالی و پیشرفت با استفاده از ظرفیت درون سازمانی که اعضای بسیج ادارات در واقع همان کارکنان، مسئولان، معاونین و کارشناسان خود دستگاه‌هاست، دارد.

گفتنی است؛ دوره توانمندسازی معرفتی شناختی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه های هفت گانه مشهد مقدس با همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) در عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج در تسهیل امور در دوایر دولتی استان و با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است