Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان ششمین دوره آموزشی خط امام(ره) دانشجویی استان که به مناسبت دهه مبارک فجر در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد بعد از سه روز امروز پنج شنبه به کار خود پایان داد.

مسئول  ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان در اختتامیه این دوره آموزشی اظهار داشت: مباحث ارزشمندی توسط اساتید در این دوره آموزشی چند روزه مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی احمدی بر برگزاری دوره های آینده با تمرکز بر نقاط قوت و رفع نقاط ضعف تاکید کرد و افزود: مباحث مطرح شده را دانشجویان بسیجی در آینده تشکیلاتی خود بکار گیرند.

وی اضافه کرد: برگزاری این دوره های آموزشی حرکت در راه تعلیم و تربیت جوانان تراز انقلاب اسلامی است لذا باید تداوم داشته باشد.

مسئول رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان هم در این مراسم تعداد دانشجویان شرکت کننده در این دوره آموزشی را ۶۰ نفر ذکر کرد و گفت: ۹ نفر از اساتید برجسته استان مباحث و موضوعات لازم را در این دوره آموزش دادند.

  وفا فتحی افزود: از جمله موضوعات مطرح شده در این دوره شامل  نظام فکری امامین انقلاب اسلامی ایران، ماهیت بسیج دانشجویی برمبنای رهنمود های امامین انقلاب، نقشه راه حرکت های جهادی و  سواد رسانه و جایگاه رسانه در کار تشکیلات است.

دوره  خط امام استانی با آغاز دهه مبارک فجر از ۱۲تا ۱۴بهمن ماه ۱۴۰۰ در دانشگاه پیام نور واحد سنندج برگزار شد.   در پایان این دوره به دانشجویان بسیجی حاضر در دوره گواهی پایان دوره ششمین دوره خط امام استانی اهداء شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دوره آموزشی خط امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری