Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@11:02:47 GMT

ریختن آب‌جوش روی گربه در رشت/ متهم دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۸۰۰۶

ریختن آب‌جوش روی گربه در رشت/ متهم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی پخش تصاویری از ریختن آب جوش بر روی یک قلاده گربه در فضای مجازی و جریحه‌دار شدن احساسات برخی شهروندان، بلافاصله موضوع به صورت پرونده‌ای ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی متهم ۲۹ ساله این پرونده را در شهرستان رشت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از منظر اعتقادی و انسانی اینگونه رفتارها مذموم بوده و پلیس به شدت با هرگونه رفتاری که ترویج خشونت را در پی داشته باشد به صورت قانونی برخورد می‌کند، گفت: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه‌ای ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضائی از مردم خواست در صورت مواجهه با موارد مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گربه رشت آب جوش حیوان آزاری پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر