Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@13:58:49 GMT

آغاز به کار دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای شهرنگار

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۸۰۱۲

آغاز به کار دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای شهرنگار

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه از آغاز به کار دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای با عنوان "شهرنگار" خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری ارومیه، اسکندر حیدری اظهار کرد: با دستور شهردار ارومیه، "شهرنگار" پذیرای تمامی تولیدات محتوایی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با موضوعات عنوان شده در فراخوان بوده و دعوت می‌کنیم همه فعالان این عرصه، با ارسال آثار خود، در این رویداد مهم مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بیست و نهمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل کلانشهرهای ایران، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه به عنوان رئیس کارگروه رسانه کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل کلانشهرهای کشور تعیین شده است، و در همین راستا اهتمام جدی به تولید محتواهای رسانه‌ای در راستای اهداف مدیریت شهری و بهره‌گیری از توان فکری اصحاب رسانه و خرد جمعی، برای نیل به این اهداف، در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و نخستین جشنواره "شهرنگار" طراحی و به مرحله عملیاتی رسیده است.

حیدری با بیان اینکه تلاش شده است همه گروه‌های اجتماعی دغدغه‌مند در این جشنواره مشارکت داشته باشند، افزود: دبیرخانه جشنواره در دو بخش تخصصی، مختص رسانه‌نگاران و خبرنگاران و نیز بخش عمومی، مختص کلیه شهروندان، موضوعات و قالب‌هایی تعیین کرده که سطح در برگیری را گسترده کرده و عموم علاقمندان به مباحث شهری به ویژه فعالان رسانه‌ای در این رویداد رسانه‌ای مشارکت خواهند داشت.

وی حضور اساتید و متخصصان حوزه رسانه و ارتباطات کلانشهر ارومیه در ترکیب هیأت داوران را یک امتیاز برای کیفی سازی سطح جشنواره برشمرد و ابراز امیدواری کرد: ساختار قوی و حرفه‌ای شهرنگار، انگیزه تولیدات خوب و باکیفیت را بالا ببرد.

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه گفت: دبیرخانه جشنواره شهرنگار دائمی بوده و تلاش خواهد شد هر سه ماه یک‌بار، به صورت فصلی، این رویداد فرهنگی- رسانه‌ای در مرکز استان برگزار شود.

حیدری اظهار کرد: هدف مدیریت شهری این است که محتواهای تولیدی اصحاب رسانه به ترمیم نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری منجر شود و آثار هنری فاخر که مورد تأیید هیأت داوران باشند، خریداری شده و در فضاهای تبلیغاتی محیطی شهر، یا رسانه‌های جمعی به نمایش در خواهد آمد.

کد خبر 553307

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر ارومیه شهرداري اروميه اروميه مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی

حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در حوزه  خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم  به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان‌پذیر است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه بین‌الملل رسانه است
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی