Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای جدایی رشید مظاهری از استقلال به قدری فرسایشی شده که دیگر هیچ کسی نمی‌تواند به راحتی سرنوشت همکاری او و استقلال را پیش بینی کند.

خبرگزاری میزان - در شرایطی که دروازه‌بان نیمکت نشین استقلال به دنبال جدایی قطعی از این تیم بود، مسئولان استقلال زیر بار این مسئله نرفتند و به وی اعلام کردند تنها به یک شرط می‌تواند از استقلال جدا شود که این اتفاق در قالب انتقال قرضی صورت گیرد؛ در غیر اینصورت قطعاً جدایی یکطرفه وی برای او بار حقوقی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود رشید مظاهری که نمی‌خواست مقصد بعدی‌اش توسط آبی‌های پایتخت مشخص شود، برای آرام کردن فضا و کنترل اوضاع پیشنهاد حضور در فولاد را پذیرفت، اما از آنجا که باید رضایت مظاهری نیز در این ماجرا جلب می‌شد مدیران فولاد مذاکرات خود را با رشید آغاز کردند، اما وی برابر انتظار شرط سنگینی برای فولادی‌ها معین کرد که این اتفاق باعث عقب نشینی مسئولان فولاد شد.

مظاهری با این حرکت تلاش کرد مسئولان استقلال را تحت فشار قرار دهد تا بتواند آنها را به سمت هدف خود هدایت کند، اما مسئولان استقلال با اطلاع از پشت پرده فشار مظاهری برای دریافت رضایت نامه قطعی باز هم با خروج قطعی وی مخالفت کردند تا همه چیز دوباره درگیر اما و اگر شود.

حالا دوباره رشید مظاهری در تمرینات استقلال حضور پیدا کرده تا شاید بتواند راه حلی برای جدایی از استقلال پیدا کند، اما با در نظر گرفتن شرایط موجود بعید به نظر می‌رسد که استقلال به راحتی قید این دروازه‌بان را بزند به ویژه وقتی خبر دارند که رشید در صورت جدایی قطعی استقلال به عنوان گزینه اصلی گل محمدی راهی پرسپولیس خواهد شد و حضور این دروازه‌بان می‌تواند منجر به تقویت تیم رقیب شود به همین دلیل به هیچ عنوان زیر بار این مساله نمی‌رود حتی اگر مجبور شوند بابت حضور مظاهری تا پایان فصل قرارداد او را به شکل تمام و کمال پرداخت کنند.

نکته جالب توجه اینجاست که همزمان با باشگاه پرسپولیس سپاهانی‌ها هم برای به خدمت گرفتن مظاهری برای جبران ضعف دروازه خود تمایل بسیار زیادی دارند، اما از آنجا که آنها نیز یکی از مدعیان حاضر در کورس قهرمانی هستند بسیار بعید است استقلال با این انتقال موافقت کند به همین دلیل اگر مظاهری و فولاد به جمع بندی کامل نرسند به نظر می‌آید باید همچنان شاهد ادامه حضور این دروازه‌بان در جمع شاگردان فرهاد مجیدی بمانیم تا رشید مظاهری یک فصل سخت و دور از انتظار را سپری کند.

بیشتر بخوانید: اعلام آرای ۲ پرونده از سوی کمیته وضعیت بازیکنان/ درخواست تجدید نظر پرسپولیس رد شد

انتهای پیام/

برچسب ها: رشید مظاهری استقلال تهران فولاد خوزستان دروازه‌بان نیمکت نشین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال رشید مظاهری استقلال تهران فولاد خوزستان دروازه بان نیمکت نشین رشید مظاهری دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه پس از صعود آلومینیوم اراک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و طی روزهای اخیر بحث انتقال مهدی لیموچی به یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح شده، اظهار کرد: لیموچی با آلومینیوم قرارداد دو ساله دارد و مجتبی حسینی سرمربی تیم که استاد این بازیکن بوده از او رضایت کامل دارد. او یکی از بهترین بازیکنان ماست و در آینده نسبت به صرف و صلاح باشگاه در مورد این بازیکن تصمیم‌گیری می‌کنیم. الان زود است که بخواهیم درباره نقل و انتقالات بازیکنی صحبت کنیم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه تیمش در جام حذفی قرعه خوبی به دست آورده و با تیم چادرملوی اردکان که در لیگ دسته اول حضور دارد بازی می‌کند، تصریح کرد: اتفاقاً سخت‌ترین قرعه جام حذفی به ما خورده است. تیم‌هایی که از لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر در مسابقات جام حذفی خود را به مراحل بالا می‌رسانند انگیزه بسیار بالایی دارند و حریف ما تنها تیم غیر لیگ برتری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است. چادرملو توان مضاعفی می‌گذارد و ۱۱ بازیکن این تیم ۲۲ بازیکن می‌شوند. قطعاً مجتبی حسینی به شاگردانش خواهد گفت که در خواب غفلت برتری بر پرسپولیس نمانید. با تیمی بازی داریم که احتمال دارد فصل بعد در لیگ برتر باشد و می‌آید تا ما را غافلگیر کند.

رجاییان در خصوص اینکه بابت انتقال میلاد فخرالدینی به استقلال، باشگاه آلومینیوم مطالباتی معوقه دارد، گفت: طرف حساب ما فخرالدینی است و با باشگاه استقلال کاری نداریم. چک‌های فخرالدینی پیش ماست، چک اول او پاس شده و بخش دیگری باقی مانده است. موعد چک دوم او هنوز نرسیده ولی نزدیک است. البته باشگاه استقلالِ خلیج فارس پولدار شده و زیرنظر این هولدینگ است. مشکلی برای پرداخت به وجود نخواهد آمد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه قرارداد مجتبی حسینی سرمربی تیم تمدید می‌شود، گفت: قرارداد حسینی تمدید شده است. او قرارداد ۳ ساله‌ای با باشگاه آلومینیوم دارد.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)