Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- یونس پناهی گفت: صاحب‌نظران کشور بر تکمیل واکسیناسیون کرونا تاکید دارند. واکسیناسیون برگ برنده مهار این همه‌گیری در کشور است و اگر می‌خواهیم به نتیجه مطلوب برسیم نباید بدنه عمومی جامعه را نسبت به واکسن بدبین کنیم.

او در مراسم معرفی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این مطلب را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسمی که بنا به اعلام این دانشگاه به دلیل وضعیت قرمز کرونایی تنها با حضور اعضای هیات‌رئیسه دانشگاه برگزار شد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجموعه جدید مدیریتی این دانشگاه باید بامطالعه و شناخت دقیق نقاط قوت و ضعف حوزه سلامت و نیاز‌های این حوزه را در استان اولویت‌بندی کند.

پناهی می‌گوید: نیاز‌های حوزه درمان، بهداشت، آموزش، تحقیق و دیگر خدمات حوزه سلامت را باید با نگاه عدالت محور دید و متناسب با آن پیش رفت.

او با قدردانی از پیشرفت‌های حوزه سلامت استان بوشهر در دوران مسئولیت دکتر کشمیری و آرزوی موفقیت برای دکتر ملکی‌زاده گفت: حضور مدیری جوان، باانرژی و با برنامه در راس حوزه سلامت استان بوشهر فرصتی ارزشمند است.

معاون وزیر بهداشت، ارتقاء اعضای هیات‌ علمی برای تامین نیازی‌های این استان را در حوزه بهداشت و درمان ضروری خواند و گفت: در حوزه تحقیقات و پژوهش با جدیت از تلاش دانشمندان این دانشگاه حمایت خواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب و جلب رضایت حداکثری مردم در تمامی بخش‌های حوزه سلامت، به‌اتفاق خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

حسن ملکی‌زاده تکمیل زنجیره واکسیناسیون، نگاه ویژه‌ به شبکه‌های بهداشت و درمان و تقویت نظام بهداشتی در استان و تامین معیشت کارکنان حوزه سلامت را از برنامه‌هایش عنوان کرد.

او گفت: باید با نیرو‌هایی به مبارزه با کرونا برویم که ناراضی، نگران و دغدغه‌مند هستند. با تمام توان برای حل مشکلات و مطالبات به حق کارکنان تلاش و کارخواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، افزایش رضایتمندی مردم در حوزه درمان را از اولویت‌های خود معرفی کرد و از تدوین نقشه جامع آموزشی دانشگاه خبر داد.

او ظرفیت‌های مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را مهم خواند و کسری بودجه را از مشکلات حوزه سلامت این استان برشمرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین گفت: شایسته این استان نیست که با ظرفیت‌های اقتصادی شایسته، با عقب‌ماندگی و کمبود‌ها در حوزه بهداشت و درمان روبه‌رو باشد.

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در چهار سالی که به‌عنوان خدمت گذار در کنار مردم بودم، هم‌دلی و همراهی مسئولین و آحاد جامعه با حوزه سلامت به‌ویژه در دوران همه‌گیری کرونا بی‌بدیل بود.

دکتر سعید کشمیری پس از اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای بهبود وضعیت حوزه سلامت در استان، گفت: کرونا موجب کاهش درآمد و انباشت بدهی برای ما شد که این بدهی ناشی از تحقق نیافتن درآمد‌ها بود.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر هم گفت: مسئولان باید همواره رضایتمندی مردم را مدنظر قرار دهند. 

حجت‌الاسلام عباس دشتی گفت:مردم و مدافعان سلامت در بحران کرونا روحیه جهادی و معنوی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت را آشکار ساختند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان بیمارستان وزارت بهداشت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست