Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**************************

۱۳ بهمن ۱۴۰۰

 

در مورد گزارش زمین و حق و ناحق دادگاه مربوطه در شمال باید بگویم ما هم در یک شهرک نیمه ساز ابتدایی در شمال جایی خریده ایم و سند تک برگ دارد ولی یک اقای محلی شمالی با فرزندان قلدرش آمده با انواع ترفندها اخاذی می کند الان به بنده می گوید اگر ۱۰۰ میلیون تومان به حساب من نریزی به شهرک راه نمی دهم. چند بار به پلیس ۱۱۰ زنگ زده و حتی جمع شده و شکایت کرده ایم ولی در دادگاه محل آشنا دارد و پول خرج می کند. متاسفانه با این وضعیت قلدربازی در یک کشور به سمت بی قانونی می رود. الان ببنید آمار و تمایل مردم برای خرید اسلحه شخصی چقدر بالا رفته اینها نشانه خوبی نیست.

 

چرا دولت منع نمی کنه در این شرایط وحشتناک مردم مراسم عزاداری نگیرن چرا مساجد اجازه برگزاری مراسم رو میدن الان اهواز وضعیت کرونایی زرد هست اما مردم مراسم برای مرده هاشون می گیرن یعنی خداوکیلی این چه احترامی هست

 

سلام من کارمند بانک هستم تحویلداری می کنم نیروهای خدماتی بانک ملی همگی شرکتی هستند اخیرا نامه ای مبنی بر تغییر وضعیت نیروهای شرکتی به رسمی آمده که فقط شامل فرزندان شهدا ، جانبازان و ایثارگران میشود ، الان ما یک همکار داریم که پدرش جزو ایثارگران محسوب میشود ولی خود این آقا از لحاظ کارایی و اخلاق صفر را هم رد کرده و چندین درجه زیر صفر باید گفت این حرف من نیست خدایی نکرده بگید لابد خصومتی دارم در هر شعبه سر نخواستنش دعوا می کنند ، در عوض همکار شرکتی داریم که از همه لحاظ کامل هست ولی متاسفانه جزو سهمیه دارها محسوب نمیشود ، حالا این بنده خدا جذب نمیشود و آن همکار دیگر بواسطه سهمیه جذب میشود ، خداوکیلی در حق بانک که به کنار در حق جامعه ظلم هست چون یک نفر که شایستگی نداشته باشد در آینده با رفتار و کارکردش هزاران ارباب رجوع را معطل و سر می گرداند و نسبت به حاکمیت هم بدبین می کند ، تورا به هرکس می پرستید این سهمیه ها را بردارید و شایسته سالاری را ملاک قرار دهید .

 

باسلام
از ریاست دستگاه قضا عاجزانه درخواست دارم با فساد مبارزه کند البته شعارمبارزه بافساد دیگه نخ نماشده مهم برخوردهایی که با این فسادهاست وجالبه ما اگرشخصی کوچکترین جرمی مرتکب بشه از پخش تصویرآن ابائی نداشته اما ازاعلام نام قضات فاسد که دهها حق را ناحق کرده چشم پوشی می کنیم .
دهها بارپیام گذاشتم اما کسی به داد امثال من نرسیده در پرونده قضایی که شاکی بوده ام و یک قاضی به ناحق حکم به بی حقی من و خارج ازموضوع دادخواست صادرکرده و حتی یک دقیقه برای دفاع بنده وقت نگذاشته وازقبل رای خود را صادر کرده بود چون طرف مقابل با کمال وقاحت قبل وبعد جلسه دادگاه اعلام نمود این قاضی عددی نیست ... 

 

سلام جناب آقای اژه ای. چرا نظارتی بر کار دادستانی انتظامی قضات نیست. چرا آنان به کسی پاسخگو نیستند. قضات متخلف بلکه مجرم را با سند و مدرک معرفی نمودم و شکایت کردم. پرونده محرمانه اعلام و بایگانی شد و کسی پاسخگو نیست. در حالیکه تمام هست و نیست  و تنها سرمایه زندگیم بواسطه آرای ناصواب تعدادی قضات  که قطعا در بین قاطبه قضات شریف دستگاه قضا استثناء هستنند به غارت رفت. چرا توصیه اکید مقام معظم رهبری در برخورد با فساد در قوه قضائیه فراموش شده است.

 

وزارت صمت با تجدید نظر در شرایط ثبت نام خودرو امکان ثبت نام برای دارندگان خودرو فرسوده را فراهم کند

 

دولت در بودجه سال 1401 بودجه رفاهی کارکنان را منطقی  تصویب نماید با هزینه غذای ماهی ۲۰۰ هزار تومان و هزینه ایاب و ذهاب ۲۴۰ هزار تومانی در دستورالعمل اجرایی بودجه سال ۱۴۰۰نه می توان  یه بیسکوییت خرید  ونه کفاف هزینه ۶ روز رفت وامد کارکنان به محل کار را بخصوص در شهر تهران نمی دهد .کارکنان دستگاهها دچار بیماریهای گوارشی بدلیل سو تغدیه و هزینه بالای یک وعده ناهار شده اند .منطقی شدن این دو ایتم بهمراه حق اولاد و حق عائله مندی باعث کارایی بیشتر کارکنان خواهد شد

 

خواستم از وزیر نیرو بپرسم معیار سیصد را چگونه محاسبه کرده اند و چرا میگویند ۷۵ درصد از مردم زیر الگو مصرف میکنند. اگر در یک خانه ۳ لامپ یک یخچال،یک تلویزیون، پمپ اب،  داشته باشیم مجموع ان بیش از الگو میشود. با این حساب باید به عصر قاجار برگردیم و دور ماشین لباسشویی و اتو و کامپیوتر و ..... خط بکشیم. امروز برای من مستمری بگیر ۲۲۹۰۰۰۰ پول گاز امد و عنقریب هم نزدیک یکی دو ملیون پول برق خواهد امد.

 

منبع: الف

کلیدواژه: خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب

ابوالفضل غنی زاده با بیان اینکه ۲۰۸ هزار کیلومتر مربع مساحت شهرستان اهر میباشد افزود: یک چهارم مساحت شهرستان ذخایر معدنی میباشد و تعداد ۲۸ مورد پهنه معدنی ثبت گردیده که در مرحله اکتشاف و بهره برداری میباشند و در صورت فعال شدن این معادن، شدیداً ناترازی آب خواهیم داشت که باید از الان برای آن چاره اندیشید.

وی با بیان اینکه که در سطح جهانی ارزش افزوده‌ای که از آب برداشت می‌شود ۴ دلار است گفت: این موضوع در ایران زیر ۷۵ سنت میباشد و باید در این خصوص راهکار‌های مناسبی در تغییر الگوی کشت و سوق دادن کشاورزان برای تولید با ارزش افزوده و بهره وری بالا ارائه گردد.

وی عنوان کرد: متأسفانه شاهد بودیم که باغداران سیب‌هایی که در سردخانه انبار کرده بودند را به عنوان سیب بادریز فروختند که جهاد کشاورزی باید نسبت به این موضوع ورود کند تا امسال شاهد ورود خسارت به باغداران نباشیم.

رئیس شورای حفاظت از منابع آبی شهرستان اهر با اشاره به تغیرات آب و هوایی و ترسیم وضعیت آبی منطقه گفت:تغیر الگوی کشت و مدیریت مصرف آب در حوزه کشاورزی اصلی‌ترین راه حفاظت از منابع آبی خواهد بود که باید در این خصوص کشاورزان بصورت اقنایی و علمی توجیه شوند.

غنی زاده از دبیر و اعضای این شورا خواست تا همایشی با عنوان آب، محیط زیست و امنیت غذایی بصورت سراسری در شهرستان برگزار گردد و از ایده، طرح و مقالات علمی برتر ارائه شده به این همایش در راستای مدیریت مصرف آب استفاده گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب